arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

نادال با شکست فدرر پیروز دوئل کلاسیک شد

رافائل نادال و راجر فدرر نخستین نیمه نهایی تنیس رولان گاروس ۲۰۱۹ را در بخش مردان برگزار کردند که مرد شماره دو جهان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به فینال صعود کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نادال با شکست فدرر پیروز دوئل کلاسیک شدتنیسور اسپانیایی توانست در نیمه نهایی رولان گاروس راجر فدرر را شکست دهد و به فینال صعود کند.

به گزارش ایسنا، رافائل نادال و راجر فدرر نخستین نیمه نهایی تنیس رولان گاروس ۲۰۱۹ را در بخش مردان برگزار کردند که مرد شماره دو جهان با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد و به فینال صعود کرد.

تنیسور اسپانیایی شروع قدرتمندی داشت و با وجود امتیازهای نزدیک توانست در ست اول ۳ بر صفر پیش بیفتد. با این حال فدرر نتیجه را ۳ بر ۲ کرد تا فرصت تساوی داشته باشد. ششمین گیم پس از ۱۰ دقیقه رقابت با پیروزی نادال به پایان رسید. برتری تنیسور اسپانیایی ادامه داشت تا این که توانست ست اول را با نتیجه ۶ بر ۳ به نفع خود تمام کند. باد شدید در پاریس کمی شرایط را برای دو تنیسور سخت کرده بود اما این موضوع باعث نشد بازی متوقف شود.


در ست دوم شرایط متفاوت بود. فدرر دو گیم نخست را با پیروزی به پایان رساند. در ادامه نادال بازی را ۲ بر یک کرد. مرد شماره دو جهان دوباره همه چیز رو برابر کرد. سپس دو تنیسور به ترتیب یک گیم به خود اختصاص دادند تا این که نادال به این روند خاتمه داد و توانست ۴ بر ۳ پیش بیفتد. او نتیجه را ۵ بر ۴ کرد و در نهایت ست دوم را با پیروزی ۶ بر ۴ به پایان رساند. اشتباه‌های فدرر در گیم های پایانی باعث شد نادال به راحتی در این ست پیروز شود.

فدرر با پیروزی ست سوم را شروع کرد اما در ادامه نادال اجازه کار به مرد شماره سه جهان نداد. برتری تنیسور اسپانیایی کاملاً آشکار بود و او با ضربات مهار نشدنی اش امتیازها را یکی پس از دیگری کسب می‌کرد. او در پنج گیم پیاپی پیروز شد. به نظر می‌رسید مرد شماره دو جهان نام خود را به عنوان برنده این بازی ثبت کند. گیم بعدی به نام فدرر ثبت شد اما گیم هشتم را نادال به خود اختصاص داد تا پیروز دوئل کلاسیک شود.

نادال برای بیست و چهارمین بار توانست فدرر را شکست دهد. این رکورد در ۳۹ بازی به ثبت رسید. حریف تنیسور اسپانیایی در دیدار نهایی نواک جوکوویچ یا دومینیک تیم خواهد بود.

نظرات بینندگان