arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۳ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گوشی تاشو سامسونگ تا رشد چشمگیر برند «زد تی ای»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

برخی گمانه زنی های جدید حکایت از آن دارند که گوشی تاشو سامسونگ که با مشکلاتی متعدد در حوزه رونمایی رو به رو شده بود، می تواند به زودی یعنی تا اواخر تابستان وارد بازار شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هوش مصنوعی یکی از مهمترین جنبه های تحولات مهم در جهان است و جالب است بدانید که سیستم بانکی از این ماجرا منفک نیست. اما هوش مصنوعی چگونه می تواند جهان بانکداری را دستخوش تغییرات کند؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها همه جا صحبت از تعرفه های تجاری ایالات متحده است و بسیاری از افراد معتقدند لغو این تعترفه های تجاری در حوزه های مختلف اهمیت بسزایی دارد اما در حوزه فناوری این تعرفه ها چه نقشی ایفا می کنند؟مشروح خبر را  اینجا بخوانید. 

نسخه جدید گوگل کروم با ویژگی هایی جدید برای اندرویدی ها در دسترس است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از این ویژگی ها، اندرویدی ها به ویژگی هایی مثل حالت تاریک دسترسی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اپل در نهایت پشتیبانی از چندین دوربین را  به نسخه iOS 13 و iPadOS اضافه کرد. مدت زیادی است که کاربران ios این ویژگی را درخواست کرده اند و در چند سال اخیر در تعدادی از دستگاههای اندرویدی موجود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برند زد تی ای وعده داده که به زودی نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر 5G خود را وارد بازار می کند. این در حالی است که این روزها مناقشات چین و ایالات متحده در حوزه مسائل مختلف و به ویژه در بخش فناوری در بالاترین حد خود قرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

 

نظرات بینندگان