arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۴۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۷ - ۰۵ دی ۱۳۹۰

دستور احمدی نژاد به بهمنی درباره بازار ارز

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ئیس جمهور به رئیس کل بانک مرکزی دستور داد هرچه سریعتر بازار ارز را سروسامان دهد. مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت بعدازظهر امروز دوشنبه در سومین همایش صادرات غیر نفتی در نمایشگاه بین المللی تهران این خبر را اعلام کرد.

وی گفت: دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری به محمود بهمنی رئیس کل بانک مرکزی دستور داده است تا هر چه سریعتر بازار ارز را در چارچوب مدیریت گذشته سروسامان دهد.

وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت هم چند روز قبل از دستور رئیس جمهور به رئیس کل بانک مرکزی برای بازبینی سیاستهای ارزی خبر داده بود.

افزایش تصاعدی قیمت دلار در حالی دوباره آغاز شده که بانک مرکزی هنوز برنامه‌های آتی خود را برای کنترل قیمت اعلام نکرده است.

قیمت دلار امروز 45 تومان بالا رفت و دوباره به مرز 1510 تومان رسید، در حالی که روز گذشته قیمت دلار که ناگهان با افزایش 40 تومانی مواجه شده بود، حدود 1465 تومان بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مسیح خیری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
0
مانند آن است که ایشان به علم اقتصاد دستور بدهند که معادلاتش را تغییر دهد!!!
آقاجان: کسری بودجه=کاهش ارزش پول ملی
حالا من نمی دانم اگر بخواهیم 3 صفرش را برداریم چند وقت بعد دوباره باید صفرش را برداریم؟؟؟

جلوی خروج ارز از کشور را بگیرید مخصوصا آنها که می رود کانادا ! دیگر مجبور نیستید توی این بی پولی خزانه را خالی کنید تا نرخ ارز تعدیل شود! می پرسید این همه ارز که تزریق کردید پس کجاست؟! خوب حواستان به خروجش نبوده! اگر میزان خروجی بیش از ورودی باشد معلوم است که نرخ ارز بالا می رود... حال شما دستور بدهید پایین بیاید او به فرمان شما نیست به فرمان قانون علم اقتصاد است پدرم! کار کنید، امنیت اقتصادی ایجاد کنید تا اینقدر ارز از کشور خارج نشود.. می گویید آمارها نشان از تراز تجاری مثبت است؟ بروید مامور آمارتان را شلاق بزنید تا اینقدر آمار را چاپلوسانه عوض نکند! می گویید ما قصد خدمت داشتیم ولی نشد؟ دو سال مانده درس بگیرید و خودسری را کنار بگذارید! بدون بینش و آگاهی به زمانه نمی توانید حتی با نیت خیر کاری بکنید. درست است که الاعمال بالنیّات ولی شما هرگز معذور نیستید از مسؤولیتی که دارید. اینقدر هم از وضع اقتصادی مردم برای خود مردم تعریف و تمجید نکنید چرا که تلخی وضع کنونی با هیچ حلوا گفتنی شیرین نمی شود و فقط مردم و مسؤولان را به سخره گرفته اید با این کار....
نظرات بینندگان