arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۲۱ - ۰۴ تير ۱۳۹۸

محمود صادقی: مدیر پارلمانی محمد شریعتمداری با "اصرار " از نمایندگان مجلس می خواهد نامه تقدیر از وی را امضا کنند! / آقای وزیر شفاف سازی نیاز به شوآف ندارد

محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم در صفحه توئیتر خود خبر از اقدامی نامتعارف از سوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی داده است. ظاهرا مدیر پارلمانی این وزارتخانه نامه ای به نام نمایندگان مجلس تهیه کرده وبا اصرار از آنها می خواهد این نامه محتوای آن تقدیر و تشکر از محمد شریعتمداری را امضا کنند!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمود صادقی: مدیر پارلمانی محمد شریعتمداری با

محمود صادقی نماینده عضو فراکسیون امید مجلس دهم در صفحه توئیتر خود خبر از اقدامی نامتعارف از سوی وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی داده است.

وی نوشت: ظاهرا معاون پارلمانی این وزارتخانه نامه ای به نام نمایندگان مجلس تهیه کرده وبا اصرار از آنها می خواهد این نامه محتوای آن تقدیر و تشکر از محمد شریعتمداری را امضا کنند! تهیه این نامه جعلی به نام نمایندگان مجلس و اصرار به امضای آن موجب واکنش نمایندگان و این عضو اصلاح طلب مجلس شده است.

صادقی افزود: آقای وزیر! شفاف سازی نیاز به شوآف و تقدیر و تشکر فرمایشی ندارد. شما اگر خالصانه کار کنید هم نزد خدا مأجور و محبوبخواهید بود هم نزد خلق خدا.

نظرات بینندگان