arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۲۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از همکاری گوگل و هواوی تا اطلاعاتی جدید از گوشی گلکسی نوت 10

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بر اساس برخی گزارش ها که اخیرا افشا شده اند، گوگل در یک بازه زمانی با حدود یکصد مهندس ارشد شرکت هواوی در آزمایشگاه خود همکاری کرده است. این همکاری که در HQ Googleplex  رخ داده است بسیار عمیق تر از آنچه تا کنون تصور می شد بوده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ال جی در تلاش است یک گوشی رولی یا رول شونده را وارد بازار کند. اگرچه این خبر ماهها پیش منتشر شده است، اما به نظر می رسد این گوشی زودتر از آن چه که تصور می شد وارد بازار می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی A80 سامسونگ که در ماه آوریل وارد بازار شد و با طراحی خاص خود توجه بسیاری را جلب کرد، به روزرسانی شد. این گوشی هوشمند دوربین جلو مستقل ندارد بلکه دوربین عقب با حالت چرخش 180 درجه برای سلفی مورد استفاده قرار می گیرد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت فناوری چینی هواوی اعلام کرده که با وجود فشارهای ناشی از ممنوعیت تجارت آمریکا ، با افزایش گسترده فروش در نیمه نخست سال 2019 رو به رو شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هر چه به تاریخ رونمایی گوشی گلکسی نوت 10 نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری از این گوشی افشا می شود و اکنون نیز اطلاعاتی در باره رنگبندی این گوشی هوشمند منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل مثل همیشه موفق شده تا حد زیادی از نشت اطلاعات غیر رسمی در خصوص محصولات خود پیشگیری کرده و اطلاعات خاص و دلخواه خود را به شکل رسمی در مورد گوشی جدید خود منتشر کند. اطلاعاتی که نشان می دهد گوشی پیکسل 4 در سطح هوش مصنوعی قوی تر از مدلهای پیشین است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان