arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۴ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

دستیار گوگل به روزرسانی شد / ایجاد ویژگی« یادآوری» برای اعضای خانواده و همسایگان

دستیار گوگل در یک به روزرسانی جالب، این امکان را در اختیار افراد مختلف قرار داده است که یادآوری های اختصاصی برای اعضای خانواده یا همسایگان خود ایجاد کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دستیار گوگل در یک به روزرسانی جالب، این امکان را در اختیار افراد مختلف قرار داده است که یادآوری های اختصاصی برای اعضای خانواده یا همسایگان خود ایجاد کنند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ویژگی جدید می تواند برای دوستان، همخانه ها یا همسایه های شما کار کند. درواقع این یاداوری خواه در محل کار باشد و خواه در محل زندگی بسیار مثبت خواهد بود.

از طرف دیگر ، این ویژگی کمک می کند به دیگران یاداوری کنید اکنون مزاحم شما هستند یا به آنان نیاز دارید. این یاداوری را می توانید از طریق گروههای گوگل که نزدیکانتان نیز در آن حضور دارند فعال کنید یا این که می توانید از طریق بلندگوهای هوشمند فعال کنید. البته خبر خوب این است که جلوگیری از ارسال یادآوری از طریق تنظیمات دستیارصوتی گوگل بسیار آسان است.

این ویژگی طی چند هفته آینده در ایالات متحده ، انگلستان و استرالیا در نمایشگرهای هوشمند ، بلندگوهای هوشمند و تلفنها به نمایش در می آید. استفاده از یادآوری ها آسان است. تنها کافی است بگویید "سلام گوگل" و فرمان دهید. برای مثال می توانید به دستیارتان بگویید: سلام. به جان یادآوری کن تا ساعت 8:00 شب زباله ها را بیرون ببرد" ، و این همان کاری است که دستیار صوتی شما سر ساعت انجام خواهد داد.

در این مثال ، جان ابتدا یک اعلان را مبنی بر ایجاد یادآوری دریافت می کند و سپس در زمان دقیقی که خواسته اید به جان یادآوری می شود. حتی می توانید تمام یادآوری هایی را که به شخص خاصی اختصاص داده اید ، بررسی کنید. این ویژگی با یادآوری های مبتنی بر مکان نیز کار می کند. بنابراین شما همچنین می توانید چیزی مانند "سلام گوگل ، به کلر یادآوری کنید که هنگام رسیدن به ساختمان فری سان فرانسیسکو ، گلها را انتخاب کند." نیز دستور دهید.

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان