arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۰ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۸

تاج: امیدوارم لیگ فوتبال عاری از خشونت و بی فرهنگی برگزار شود

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عاری از خشونت، بی‌اخلاقی و بی‌انضباطی در داخل و خارج از زمین مسابقات برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تاج: امیدوارم لیگ فوتبال عاری از خشونت و بی فرهنگی برگزار شود«مهدی تاج»‌ امروز (جمعه) با بیان این سخن افزود:‌ چنانچه فوتبال ایران عاری از هر گونه بی‌فرهنگی  وخشونت شود، مردم از فوتبال لذت می برند و ورزشگاه‌ها نیز شرایط مطلوبی پیدا کرده که سبب لذت تماشاگران از فوتبال ناب خواهد شد.

وی گفت: ارکان فدراسیون فوتبال در این مسیر با علاقمندان همراه هستند تا یک لیگ پرهیجان اما در مسیر اخلاق و انضباط در خاطرات ماندگار شود.

تاج اضافه کرد: رویکرد قاطع ارکان‌ قضایی فدراسیون و به ویژه تصمیم هایی که به تازگی در کمیته های مربوطه اتخاذ شد، انتظار می رود در فصل جدید لیگ برتر با هرگونه مظاهر خشونت به صورت جدی، قاطع و سریع برخورد شود.

وی گفت: مسئولان بخش های مربوطه در حوزه انضباطی، اخلاق و استیناف توضیحات کاملی را پیش از آغاز فصل جدید ارائه خواهند کرد.

تاج در حالی تمام عوامل بیرونی و درونی زمین مسابقه را به فرهنگ و انضباط دعوت می کند که  لیگ هجدهم مصداق بدترین دوران لیگ فوتبال از نظر بی‌اخلاقی  و بی‌فرهنگی در چارچوب مستطیل سبز و خارج از آن بود. این موضوع سبب شد حتی پای ارگان‌های نظارتی و قضایی به این مسائل حاشیه‌ای فوتبال باز شود.

نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ قرار است 31 مردادماه آغاز شود و بیشتر باشگاه‌های حاضر در این مسابقات با تکلیف فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تلاش کردند ورزشگاه‌های خود را به استانداردهای پیش بینی شده، نزدیک کنند.

نظرات بینندگان