arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی های گوشی نوکیا تا خودرو مدرن خورشیدی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اگرچه در بازار پررقابت تلفن همراه برندهایی مثل آیفون یا سامسونگ شناخته تر محسوب می شوند اما در میان گوشی های اندرویدی، گوشی های نوکیا سرعتی خیره کننده در دریافت به روزرسانی اندروید 9 پای دارند.مشروح خبر را  اینجا بخوانید. 

یک برنامه نویس خلاق که البته یک پدر دلسوز نیز محسوب می شود، برنامه ای را اختراع کرده  که در صورت عدم پاسخ گویی به تماس والدین گوشی فرزندان را قفل می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 وقتی نام هکر را می شنویم عمدتا به یاد هکرهایی خواهیم افتاد که کاری به جز این که به دیگران آسیب برسانند ندارند. اما جالب است بدانید که برخی هکرها نیز با یافتن حفره های امنیتی و اشکالات نرم افزاری شرکت های بزرگ کسب درامد می کنند. این هکرها به هکرهای کلاه سفید مشهورند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایلان ماسک؛ مدیرعامل سه شرکت تسلا، اسپیس ایکس و نورالینک اخیرا در جریان نمایشگاه هوش مصنوعی در شانگهای درباره سرعت ارتباط گفتاری بین انسان و تکنولوژی ابراز نگرانی کرده و گفته است که سرعت گفتگو بین انسان و هوش مصنوعی بی شباهت به سرعت گفتگوی یک نهنگ فاقد قدرت تکلم با هوش مصنوعی نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 این روزها خودروهای مدرن به سمت کاهش مصرف سوخت های فسیلی و جایگزین کردن سوخت هایی مثل سوخت خورشیدی رفته اند. یکی از جدیدترین خودروهای خورشیدی نیز توسط گروه " سونو خودرو" در حال طراحی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طبق گزارشی جدید از شرکت سامسونگ در کره جنوبی، به تاریخ رونمایی از نسخه جدید گوشی گلکسی بسیار نزدیک شده ایم و گفته می شود این گوشی در تاریخ چهاردهم شهریور ماه رونمایی خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان