arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۱۴۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۲ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سیستم هوشمند تغذیه نوزاد تا نورانی شدن لوگوی پشت آیفون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

تغذیه نوزادان از ماههای اول تولد بسیار مهم است. هر اندازه تغذیه کودک بهتر باشد مراحل رشد و سلامت کودک نیز بهتر می شود.سیستم هوشمند نظارت بر تغذیه نوزاد  BlueSmart mia یکی از برترین سیستمهای نظارتی محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج بررسی و نظرسنجی هفتگی وب سایت جی اس ام آرنا نشان داد که بسیاری از مردم برای خرید گوشی جدید هواوی میت 30 تمایل ندارند اما این گوشی را دوست دارند و همه چیز به عدم همراهی گوگل با این گوشی ها باز می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

حفاظت از آب در خانه ها، مجتمع ها و  آپارتمانهای پر جمعیت چندان ساده نیست و نیاز به اقداماتی گسترده دارد. گاهی برخی خانواده ها در حفظ منابع آبی همکاری نمی کنند و برخی دیگر نیز اساسا روش این کار را نمی دانند یا تصور می کنند کم مصرف هستند. اکنون یک استارتاپ هندی در تلاش است این مشکلات را حل کند.مشروح خبر ر ا اینجا بخوانید. 

یک حق ثبت اختراع جدید نشان می دهد به زودی آیفون های نسل جدید با لوگوی نورانی پشت قاب خود همراه می شوند. این موضوع روی زیبایی گوشی نیز تاثیر خواهد داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل برای مبارزه با ویدئوهای جعل عمیق که با استفاده از نرم افزارهای مختلف طراحی می شود حدود 3هزار فیلم را بارگذاری کرد است. این فیلمها با هدف کمک به بهبود تشخیص ویدئوهای جعلی طراحی شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان