arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ویژگی جدید اپلیکیشن واتس اپ تا به روزرسانی ساعت هوشمند «اکتیو2»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ماجرای عدم دسترسی کاربران گوشی هواوی میت 30 پرو به برنامه های گوگل موضوعی است که از ماهها پیش ذهن کاربران را به خود درگیر کرده است. اما کاربران امیدهایی برای حل این مشکل داشتند که اکنون مشخص شده بی فایده بوده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی شیائومی Mi CC9 Pro یکی از محصولاتی است که قرار است به زودی وارد بازارهای بین المللی شود. اکنون اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

واتس اپ که از زیرمجموعه های پرطرفدار واتس اپ محسوب می شود، در حال آزمایش ویژگی جدید self-destructing  است که به نام "پیام های ناپدید شونده" شناخته می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

خبری خوش برای کاربران ساعت هوشمند اکتیو2 این است که این ساعت هوشمند یک به روزرسانی جدید دریافت کرده است. درواقع در به روزرسانی جدید شاهد تغییراتی در عملکرد نرم افزاری این ساعت خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

در سال 2017 ، گوگل اولین هدفونهای بی سیم خود یعنی پیکسل بادز را راه اندازی کرد. این هدفونها از زمان رونمایی تا کنون مدام در حالت افزایش محبوبیت قرار دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که استفاده از اندروید اوتو بین بسیاری از افراد رایج شده است و به همین دلیل نیز اندروید اوتو در تلاش است تعداد کاربران خود را افزایش دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان