arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۵۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۵ - ۲۹ دی ۱۳۹۰

مظلومي: از استقلال مي‌روم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
این مهمترین نقل قول فصل است ....

سرمربي آبي‌ها ساعاتي مانده به بازي حساس مقابل فجر صحبت از رفتن به ميان مي‌آورد. او چندي پيش هم گفته بود: «آخر فصل از استقلال مي‌روم.»

 هر چه به پايان فصل يازدهم نزديک مي‌شويم، پرويز مظلومي با علاقه بيشتري از جدايي حرف مي‌زند. چه اتفاقي افتاده است؟ مظلومي چه چيزهايي را مي‌بيند که ما نمي‌بينيم؟! آيا نگراني مظلومي ناشي از اتفاقاتي است که پس از بازي با مس کرمان رخ داد؟ آن روز که هواداران او را ترسو خواندند؟ پرويز مظلومي درباره اينکه چرا دوباره حرف از خداحافظي زده مي‌گويد: «بله، بايد رفت! ماندن بيش از اين جايز نيست. مي‌روم اما قبل از آن جام‌هايم را مي‌گيرم و مي‌گويم خداحافظ. بالاخره يک روز بايد جدا شد. ماندن در استقلال هم حدي دارد.»

آقاي مظلومي چرا مي‌خواهيد برويد؟ دليلش چيست؟ اتفاقاتي که روي سکوها رخ داده؟ او اينگونه پاسخ مي‌دهد: «اجازه بدهيد بازش نکنم، فقط مي‌خواهم بروم. اين فصل تمام بشود ديگر من را در استقلال نخواهيد ديد. ديگر نمي‌مانم. مي‌بينيد که اوضاع چطور است. بعضي‌ها چشم ديدن من را ندارند. خودتان که وضع سکوها را به خوبي مشاهده مي‌کنيد. تعدادي از هواداران براي تخريب به ورزشگاه مي‌آيند. شما مي‌گوييد من در اين شرايط بمانم؟! مگر کم افتخار براي استقلال به دست آوردم؟ 4 دربي را بردم. اين اسمش جام نيست؟ من نمي‌گويم بردن دربي کمتر از جام نيست، آن هم براي هواداران استقلال که عاشق پيروزي در دربي هستند.»

او در لابه لای حرفها از یک جریان خاص می گوید که البته حدس آن خیلی هم برای استقلالی ها سخت نیست...جالب اینکه اتفاقات بازی مس بعد از اظهارنظر عجیب مدیرعامل استقلال  درباره یک مربی دیگر رخ داد.

 جالب اینکه اتفاقات روي سکوها باعث مي‌شود تا مظلومي از بازي در شيراز هم ابراز رضايت کند! او اعتقاد خاصي به پيروزي در حافظيه دارد: «بچه‌ها در بازي‌هاي خارج از خانه استرس کمتر و تمرکز بيشتر و بهتري دارند. خودتان ديديد که مس را در دور رفت در خانه‌اش برديم. بازيکنان در بازي‌هاي بيرون خانه دوندگي بيشتري دارند البته استقلال توانايي شکست هر تيمي را دارد. بازي با مس حالا گذشته و بازي‌هاي زيادي مانده است. شايد در بازي‌هاي آينده هم امتياز از دست بدهيم و اين اتفاق براي رقباي‌مان هم بيفتد. آنچه مسلم است جام را آخر فصل مي‌دهند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
1
8
به سلامت
نظرات بینندگان