arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۳ - ۲۱ مهر ۱۳۹۸

حضور یکتانت در نمایشگاه کار شریف ۹۸

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حضور یکتانت در نمایشگاه کار شریف ۹۸

دهمین دوره نمایشگاه کار شریف با حضور پررنگ یکتانت برگزار شد. پس از ۹ دوره برگزاری موفق نمایشگاه کار، با میانگین ۱۰ هزار بازدید و ۵۰۰ موقعیت شغلی در هر دوره، بیش از ۳ هزار جذب و استخدام طی این ۹ سال‌ و با حضور ۴۰۰ سازمان مختلف، دهمین دوره نمایشگاه کار شریف از تاریخ ۱۴ تا ۱۶ مهرماه ۱۳۹۸ در سالن جباری دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید.

هدف از برگزاری نمایشگاه کار شریف

نمایشگاه کار شریف هرساله با مشارکت بسیاری از کسب‌وکارهای متعدد در زمینه‌های مختلف و حضور بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان برگزار می‌شود. اکثر بازدیدکنندگان را دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و کارجویانی شکل می‌دهند که جهت آشنایی با کسب‌وکارهای مختلف، آشنایی با زمینه شغلی و محیط کاری آنان، شناخت و پیدا کردن زمینه‌ی شغلی مورد علاقه خود و در نهایت استفاده از این فرصت جهت ارسال رزومه برای غرفه‌داران، در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

این نمایشگاه با هدف گردهمایی کسب‌وکارها و کارجویان و در راستای کاهش فاصله بین فضای کار با دانشگاه‌ها برگزار می‌شود تا رقابتی هدفمند بین کسب‌وکارها برای جذب بهترین کارجویان شکل گیرد. از طرفی دیگر، فرصتی مناسب برای بازدیدکنندگان به‌وجود بیاید که به وسیله ملاقات با مدیران جذب و استخدام و ارسال رزومه برای آنان بتوانند در محیط کاری مناسب خود مشغول شوند.

یکتانت

شرکت دانش بنیان یکتانت فعالیت خود را در زمینه تبلیغات آنلاین از حدود ۳ سال پیش آغاز کرده است. این پلتفرم تبلیغاتی با استفاده از هوش مصنوعی و الگوریتم‌های یادگیری ماشین توانسته است رشد بسیار خوبی داشته باشد و پس از یک سال از شروع فعالیت خود، به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین شناخته شود. این رشد و موفقیت باعث شد یکتانت تصمیم بگیرد سرویس ارسال پوش نوتیفیکیشن را در قالب نجوا و پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی را در قالب تریبون ارائه دهد. یکتانت یکی از کسب‌وکارهایی بود که در نمایشگاه کار شریف حضور یافت و برای دومین سال متوالی به عنوان یکی از حامیان اصلی به برگزاری هرچه بهتر دهمین دوره نمایشگاه کار شریف کمک کرد.

فعالیت‌های یکتانت در نمایشگاه کار شریف ۹۸

حضور یکتانت در این نمایشگاه با برنامه‌های متنوعی همراه بود. یکتانت یکی از غرفه‌های مرکزی نمایشگاه را در اختیار داشت و برنامه‌های خود طی این ۳ روز را در این غرفه دنبال می‌کرد. به طور خلاصه می‌توان فعالیت‌های این پلتفرم تبلیغات آنلاین را به ۳ بخش کلی تقسیم کرد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کارگاه‌های آموزشی

یکتانت در راستای ارتقای سطح دانش جامعه و آشنایی بیشتر افراد با دنیای دیجیتال مارکتینگ کارگاه‌های آموزشی مختلفی را در نمایشگاه‌ها و فرصت‌های مختلف برگزار می‌کند. در این دوره نمایشگاه کار نیز یکتانت تصمیم گرفت کارگاه‌های آموزشی متعددی را به طور رایگان برای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان با هدف ایجاد آمادگی درون افراد برای ورود به بازار کار برگزار کند. یکتانت از بهترین اساتید هر حوزه و همچنین از اعضای فنی خود دعوت کرد تا دانش و تجربیاتی را که در محیط کار به‌دست آورده‌اند، در اختیار شرکت‌کنندگان حاضر در کارگاه‌ها قرار دهند. کارگاه‌هایی که در دو دسته تقسیم‌بندی می‌شدند. در دسته اول کارگاه‌هایی با موضوع و محتوای دیجیتال مارکتینگ و استخدامی، در دسته دوم کارگاه‌هایی با موضوع و مباحث پایه‌ای برنامه‌نویسی برگزار شد. مخاطبین کارگاه‌های دسته اول را کارجویان و اشخاصی که قصد ورود به بازار کار را داشتند تشکیل می‌دادند. مخاطبین دیگر دسته کارگاه‌ها را برنامه‌نویسان و علاقه‌مندان به این حوزه تشکیل می‌دادند تا با برنامه‌نویسی و کدنویسی در محیط کاری بیشتر آشنا شوند. تمامی کارگاه‌ها با استقبال بسیار بالای بازدیدکنندگان مواجه شد. در ادامه می‌توانید جدول برگزاری کارگاه‌های ارائه شده را مشاهده کنید. همچنین فیلم کارگاه‌ها در کانال آپارات یکتانت برای علاقه‌مندان بارگزاری شده است.

حضور یکتانت در نمایشگاه کار شریف ۹۸

جذب و استخدام

یکی از بهترین و موثرترین روش‌ها برای کسب‌وکارها جهت جذب نیرو و یکی از پربازده‌ترین فرآیندهای استخدامی، حضور برنامه‌ریزی شده در نمایشگاه‌های کار است. کسب‌وکارها می‌توانند بر اساس رویکرد خود بر مبنای معیارهای مختلف، با شرکت در این نمایشگاه‌ها علاوه بر افزایش آگاهی برند خود، با کارجویان مدنظرشان ملاقات مستقیم داشته‌ باشند.

یکتانت نیز پس از تجربه موفقی که از حضور در نمایشگاه کار شریف ۹۷ به‌دست آورد، در این دوره نیز با هدف جذب نیروی کار توانمند و با دانش شرکت کرد. اعضای یکتانت جهت پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، ملاقات با کارجویان مختلف وگفت‌وگو با آن‌ها درباره حوزه کاری یکتانت و راهنمایی افراد، در غرفه یکتانت حضور یافتند. در طی سه روز برگزاری نمایشگاه کار شریف ۹۸ با توجه به عملکرد تیم خوب یکتانت نزدیک به ۵۰۰۰ رزومه برای حدود ۳۰ موقعیت شغلی توسط یکتانت دریافت شده است. علاقه‌مندان و کارجویان می‌توانند از طریق لینک زیر برای ارسال رزومه به یکتانت اقدام کنند.

https://www.yektanet.com/careers/

سرگرمی

از دیگر بخش‌های جذاب غرفه یکتانت می‌توان به بخش مسابقه و سرگرمی آن اشاره کرد. در این قسمت جدول حروفی در نظر گرفته شده بود که ۷ تا از ارزش‌های سازمانی یکتانت در آن تکرار شده بود. شرکت‌کنندگان در این مسابقه باید به صورت گروهی در زمان محدودی کلمات مورد نظر را پیدا می‌کردند. در پایان هر روز به گروهی که بیشترین کلمه را یافته باشد، جایزه اهدا می‌شد.

پلتفرم تبلیغات آنلاین

یکتانت به عنوان بزرگترین پلتفرم تبلیغات آنلاین در ایران، سعی بر آن دارد تا وب فارسی را به محیطی دلپذیر برای کاربران تبدیل کند. یکتانت سرویس‌های متنوعی را برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند مخاطبین هدفشان را از طریق فضای آنلاین جذب کنند ارائه می‌دهد. همچنین از طریق نمایش تبلیغات بنری، تبلیغات همسان، تبلیغات محصول و دیگر خدمات برای وب‌سایت‌های پربازدید و نمایش‌دهنده کسب درآمد می‌کند. این سرویس‌ها در قالبی ارائه می‌شود تا برای کاربران آزاردهنده نباشد و افراد تجربه کاربری خوبی از حضور در

نظرات بینندگان