arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۶۸۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۱ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰

آغاز طراحي يك تونل شهري جديد در تهران/ميدان سپاه به بزرگراه آزادگان متصل مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون فني و عمراني شهردار تهران از انجام مطالعات و طراحي يك تونل شهري جديد در پايتخت خبر داد و گفت: طراحي تونلي كه "ميدان سپاه" را به "بزرگراه آزادگان" متصل مي‌كند، در دستور كار شهرداري تهران قرار گرفته است.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، سيد مازيار حسيني با اشاره به اينكه بسياري از بزرگراه‌هاي پايتخت در نقطه‌اي متوقف شده‌اند، اظهار كرد: اين موجب ايجاد محدوديت‌هايي در شبكه معابر تهران شده است.

وي خاطرنشان كرد:‌ در اغلب موارد هنگامي كه بخشي از شبكه بزرگراهي به بافت قديمي تهران رسيده، متوقف شده است.

حسيني با بيان اينكه در برخي از نقاط تهران نيز توسعه معابر در روي سطح امكان پذير نيست، اظهار كرد: به عنوان مثال در محدوده ميدان بهارستان به دليل وجود ساختمان قديمي مجلس امكان توسعه روي سطح وجود ندارد و يا در حوالي ميدان آزادي نيز به دليل ضرورت حفظ منظر اين ميدان و ويژگي‌هاي نوستالژيكي كه ميدان آزادي براي مردم پايتخت و كشور دارد، امكان توسعه شبكه معابر روي سطح محدود است.

به اعتقاد وي، در چنين معابري امكان تونل سازي و توسعه شبكه بزرگراهي به صورت زيرسطحي به شكل بالقوه وجود دارد.

معاون فني و عمراني شهردار تهران با تاكيد بر اينكه تهران به 40 كيلومتر تونل ديگر نياز دارد، عنوان كرد: مطالعات و طراحي يك تونل شهري جديد در تهران آغاز شده است كه توسط آن ميدان سپاه با تونلي به طول 9 كيلومتر به بزرگراه آزادگان متصل خواهد شد.

حسيني ابراز اميدواري كرد كه طراحي اين تونل سال آينده به سرانجام برسد و زمينه آغاز عمليات اجرايي ساخت اين تونل در ابتداي سال 92 فراهم شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بــــابــــایـــــی
|
SWITZERLAND
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
3
19
برخلاف دولتیــــــــــــــــــــان که هیاهوی زیادی بر سرتونل توحید به راه انداختندشخصامعتقدم کارشایسته ای انجام شده وترافیک منطقه کاهش چشمگیری داشته،قطعا این تونل جدید نیز کمک شایانی به کاهش ترافیک خواهد کردمضافا تجربه تونل توحید میتواند کمک زیادی در افزایش کیفیت این پروژه داشته باشد،ارزوی موفقیت دارم.
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
0
0
دوست عزیز کار تونل توحید واقعا کار سختی بود و به مسئولان تبریک میگم ولی ترافیک میدان توحید فقط انتقال پیدا کرد به اتوبان نواب پل امام خمینی تا پل نهم دی(حق شناس)باید دوباره فکری بخاطر این کشیده بشه. از مسئولین متشکرم خدا قوت
خسرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
0
0
40 تا سایت خیری در ایران وجود داره 32 تاش برای شهرداری تهرانه.
یکیش خود شما که نظرات و یکی در میون پخش می کنی
نظرات بینندگان