arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۹۰۸۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نقض حریم خصوصی کارمندان گوگل تا استقبال از سیستم فراخوان هوشمند خودرو تسلا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

گروهی از کارمندان شرکت گوگل مدعی شده اند که این شرکت با کمک یک نرم افزار داخلی نه تنها حریم خصوصی کارمندان را نقض کرده، بلکه فعالیت های آنها را نیز رصد می کند. این در حالی است که گوگل ادعا می کند این ابزار فقط یک سیستم هوشمند  برای مبارزه با هرزنامه های داخلی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مدتی است که سامسونگ نسخه بتا اندروید 10 خود را با One UI 2 به کار می برد و جدیدترین  کشورهایی که می توانند از این نسخه استفاده کنند شامل هند ، لهستان و فرانسه هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت تسلا اعلام کرد کاربرانش به شدت از سیستم فراخون هوشمند خودروهای این شرکت به شدت از سوی کاربران مورد استقبال واقع شده اند و تا یک میلیون بار نیز استفاده شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر در ماه مارس امسال یک حالت تاریک به نام «اولد-فرندلی» را برای برخی از کاربران یا دقیق تر بگوییم کاربران iOS  خود فعال کرده بود و طی هفته گذشته نیز این برنامه به طور اختصاصی برای برخی اندرویدی ها فعال شده بود. اکنون خبر رسیده که توییتر این برنامه را برای همه اندرویدی ها فعال کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

به نظر می رسد علی رغم تحریم ها و شرایط سخت برند چینی هواوی که در اثر فشارهای ایالات متحده رخ داده است. این برند چینی از مواضع خود عقب نشینی نکرده است و به زودی شاهد ورود نخستین گوشی تاشو این برند به بازار خواهیم بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان