arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۹۷۵
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۲ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از جدیدترین به روزرسانی گلکسی فولد سامسونگ تا حذف برخی حساب های توییتر

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

آخرین بروزرسانی گلکسی فولد سامسونگ، دکس را در رایانه شخصی شما فعال می کند. این حالت به شما امکان می دهد تلفن خود  را از طریق کابل USB به رایانه ویندوز یا مک خود وصل کنید و از مانیتور ، صفحه کلید و ماوس رایانه استفاده کنید.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ اعلام کرد که از تاریخ یکم ژانویه سال 2020 برابر با 11 دی ماه سال جاری عملکرد بیکسبی ویس را روی نسخه های قدیمی تر اندروید متوقف خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با ورود امارات  به فهرست کشورهای دریافت کننده هواوی میت 30 پرو، روند پیش فروش این گوشی به شکل رسمی از اول دسامبر برابر با دهم آذرماه آغاز می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت ایسوس در اوایل ماه جاری آپدیت اندروید 10 را برای زنفون6 به بازار عرضه کرد و اکنون این سازنده تلفن تایوانی در حال ارائه آخرین نسخه اندروید برای پرچمدار 2018 خود زنفون 5Z است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

توییتر ایمیلی را برای کاربران دارای حسابهای غیرفعال ارسال کرده و هشدار داده است که تمامی حساب های غیرفعال را تا تاریخ 11 دسامبر برابر با بیستم آذرماه سال جاری غیرفعال خواهد کرد.مشروح خبر  را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان