arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

صبحانه خبری / اول صبح این خبر‌ها را از دست ندهید / دادستانی تعداد کشته های اعتراضات را اعلام می کند / یک استان همچنان بدون اینترنت همراه / انصراف قطعی لاریجانی از انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در بسته خبری پیش رو، مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را با هم مرور می‌کنیم. این صبحانه خبری مفید و مختصر را بخوانید.

دادستان کل: ۳۰۰ کشته و ۷۰۰۰ بازداشتی را تایید نمی‌کنم - حجت الاسلام محمد جعفر منتظری دادستان کل کشور درباره انتشار برخی آمارها درباره تعداد کشته شدگان همچون آمار ۳۰۰ کشته، گفت: خوشبختانه افراد خارج از کشور هیچ دسترسی به اطلاعات و آمار ندارند به همین دلیل آنها آمارهای مختلفی می‌دهند که هیچ کدام از آنها اعتبار ندارد. منتظری در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس درباره بازداشت ۷ هزار نفر در اعتراضات اخیر، گفت: این موضوع را نه تنها تایید نمی‌کنم که می‌گویم هیچ مقامی مجاز نیست بدون داشتن آمار و اطلاعات دقیقی آماری بدهد.


احتمال نبش قبر میترا استاد - قاضی از کارشناس پزشکی‌قانونی درباره عدم آسیب به استخوان جناق میترا استاد با وجود اصابت گلوله سؤال کرد که وی گفت: به گفته پزشکی که اولین‌بار جسد را معاینه کرد، ممکن است به‌علت خون‌آلود بودن جسد ثبت نشده باشد که می‌توان با نبش قبر آن را بررسی کرد.

اینترنت خوزستان وصل شد - اینترنت همراه خوزستان وصل شد. به این ترتیب صرفا اینترنت استان سیستان و بلوچستان هنوز وصل نشده است.

«آلودگی هوا» ۱۲ هزار نفر را راهی مراکز درمانی کرد - پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت مراجعین بیماران تنفسی و قلبی به دلیل آلودگی هوا به مراکز اورژانس پیش‌بیمارستانی اظهار داشت: از تاریخ ۳ لغایت ۸ آذر ماه ۱۲ هزار و ۸۳۸ نفر با توجه به بالا رفتن غلظت آلایندگی‌های هوا به مراکز پیش‌بیمارستانی و بیمارستانی مراجعه کرده‌اند که از این تعداد ۵۱۰۰ نفر بیماران مبتلا به مشکلات تنفسی و ۷۷۳۰ نفر بیماران مبتلا به مشکلات قلبی بوده‌اند.

لاریجانی: کاندیدا نمی شوم - علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سه دوره چهار ساله وکیل مردم قم بوده ام و برای من افتخار بود که به این مردم خدمت کنم گفت: در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه ای برای حضور ندارم.

دادستانی آمار کشته شدگان حوادث اخیر را اعلام می کند - جمال عرف در حاشیه نشست خبری امروز(شنبه) خود در پاسخ به سوالی درباره تعداد کشته شدگان ناآرامی های اخیر کشور اظهار کرد: قرار است دادستانی براساس آماری که از پزشکی قانونی می گیرد، آمار را اعلام کند. معاون سیاسی وزیر کشور اعلام کرد: آمار سازمان‌های بین‌المللی درباره کشته شدگان حوادث اخیر معتبر نیست.

وزارت کشور رسما ادعای روحانی را رد کرد - معاون سیاسی امنیتی وزارت کشور با رد ادعای رئیس جمهور گفت: «زمان بندی طرح افزایش قیمت بنزین هم روز سه شنبه و هم روز چهارشنبه به رییس جمهور داده شده است.»

نظرات بینندگان