arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

لغو تمرین تیم ملی والیبال در آزادی به دلیل «برخی مشکلات پیش آمده» / سالن دیدار لیگ بسکتبال بانوان تغییر کرد

تمرین تیم ملی والیبال و دیدار دو تیم از لیگ برتر بسکتبال بانوان به دلیل برخی مشکلات و اتفاقات پیش آمده در این مجموعه لغو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرین تیم ملی والیبال و دیدار دو تیم از لیگ برتر بسکتبال بانوان به دلیل برخی مشکلات و اتفاقات پیش آمده در این مجموعه لغو شد.

به گزارش ایسنا، در حالی که قرار بود امروز (پنج‌شنبه) دیدار دو تیم بانوان شهر گرگان و گاز تهران در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر در سالن بسکتبال آزادی برگزار شود اما به دلیل آن چه که برخی مشکلات پیش آمده در مجموعه ورزشی آزادی خوانده شده، سالن بازی تغییر کرد.

بر این اساس تیم‌های بسکتیال بانوان اجازه ورود به مجموعه آزادی را پیدا نکردند البته شادی عبدالوند که از ساعت‌ها قبل به این مجموعه رفته بود در سالن بسکتبال حضور داشت که پس از خروج او دو تیم راهی سالن حیدرنیا شدند تا بازی در این سالن برگزار شود.

هم‌چنین طبق گفته امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران، تمرین نوبت صبح امروز تیم ملی نیز با تصمیم مسوولان و کادر فنی لغو شد. با توجه به این که تیم ملی تنها در نوبت صبح امروز تمرین داشت، دیگر جلسه تمرینی را امروز برگزار نخواهد کرد. والیبالیست‌های ایران در حال آماده‌سازی برای حضور درر قابت‌های انتخابی المپیک دی ماه در چین هستند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان