arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸

حاشیه دیدار پیکان و استقلال| غفوری: بعد از بازی صحبت می‌کنم/ چشم‌های اشکبار عارف غلامی

تیم استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت که همه اتفاقات پیرامون این بازی تحت تاثیر جدایی استراماچونی از جمع‌آبی‌های تهران قرار دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حاشیه دیدار پیکان و استقلال| غفوری: بعد از بازی صحبت می‌کنم/ چشم‌های اشکبار عارف غلامیتیم استقلال تهران از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف تیم پیکان خواهد رفت که همه اتفاقات پیرامون این بازی تحت تاثیر جدایی استراماچونی از جمع‌آبی‌های تهران قرار دارد.

* هواداران تیم استقلال رفته رفته در حال ورود به ورزشگاه هستند. هنگام ورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه آزادی هواداران علیه فتحی شعار سر دادند. 

* بازیکنان استقلال هنگام پیاده شدن از اتوبوس با چهره‌های گرفته راهی رختکن شدند. در این هنگام ووریا غفوری در پاسخ به خبرنگاران اعلام کرد که بعد از بازی صحبت خواهد و ضمن اینکه در جمع بازیکنان آبی‌پوش چهره عارف غلامی با چشم‌های پر اشک جلب توجه می‌کرد.

* هنگام ورود بازیکنان استقلال به رختکن هواداران استقلال علیه امیرحسین فتحی و وزیر ورزش فحاشی کردند. 

*مهدیان مشاور امیرحسین فتحی در حالی که قصد داشت وارد جایگاه ویژه شود با واکنش منفی هواداران استقلال مواجه شد و آنها با هو کردن و فحاشی اعتراض خودشان را به حضور او در ورزشگاه نشان دادند. 

هواداران استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی ضمن سر دادن شعار در حمایت از تیم محبوب‌شان علیه وزیر ورزش و امیرحسین فتحی شعار می‌دهند و فحاشی می‌کنند.

* در حال حاضر حدود 2هزار نفر تماشاگر روز سکوهای ورزشگاه آزادی حضور دارند. 

نظرات بینندگان