arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

تمام امام‌زاد‌ه‌های تهران سایت دار می شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده مرکز بسیج شهرداری تهران از ایجاد سایت برای تمام امام‌زاده‌های شهر تهران تا پایان امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر سایت تعدادی از امام‌زاده‌ها آماده شده است.

امیر جعفری در گفت‌وگو با فارس افزود: سایت تعدادی از امام‌زادگان کامل شده است. فیلم، عکس و شجره‌نامه امام‌زاده‌ها بر روی سایت قرار گرفته است.

فرمانده مرکز بسیج شهرداری تهران ادامه داد: در پی این هستیم سایت تمام امام‌زاده در تهران را ایجاد کنیم و برنامه ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی همچنین به طرح 24 هزار وبلاگ برای 24 هزار شهید اشاره کرد و ادامه داد: این طرح ۲ ساله است و مرحله اول آن به اتمام رسیده است.

فرمانده مرکز بسیج شهرداری تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص طرح مناسب‌سازی معابر برای جانبازان و معلولان گفت: در برخی مناطق برای جانبازان این طرح به صورت پایلوت انجام شده است.

به گفته جعفری این طرح برای معابر خصوصی جانبازان است و در خیابان‌ها فعلا این طرح انجام نمی‌شود و از سال آینده کار در این زمینه انجام می‌شود.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج شهرداری تهران ادامه داد: اگر مشکل جانبازان در تردد در منازل خودشان داشته باشند آنها را برطرف می‌کنیم.
نظرات بینندگان