arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۷۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۷ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۰

قیمت محصولات لبنی از امروز رسما افزایش یافت/ افزایش 40 درصدی قیمت گوشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

براساس آخرین مصوبه کارگروه تنظیم بازار، قیمت تمام محصولات لبنی هشت درصد افزایش یافته و سه قلم از تولیدات کارخانه‌ها نیز حدود ۹ درصد افزایش پیدا کرده‌اند.

 دبیر انجمن صنایع لبنی اعلام کرد: طبق آخرین توافق صورت گرفته میان انجمن با سازمان حمایت، تمامی محصولات لبنی مجوز افزایش قیمت دریافت کرده‌اند.

سید رضا باکری با بیان این مطلب گفت: براساس موافقات صورت گرفته مقرر شد نرخ سبد محصولات لبنی شامل تمام کالا‌ها مشمول یک افزایش قیمت هشت درصدی شده و چند قلم کالای خاص کارخانجات با افزایش 9 درصدی همراه باشند.

وی در این خصوص توضیح داد: طبق این امر مقرر شد تعیین نوع محصولات کارخانجات که مشمول افزایش 9 درصدی شوند در اختیار خودشان باشد. به عبارتی تولیدکنندگان به انتخاب خود می‌توانند حداکثر نرخ سه قلم کالای خود را تا حداکثر 9 درصد افزایش دهند.

به گفته باکری؛ احتمالا سه قلم کالای خاص اغلب کارخانجات شامل محصولاتی نظیر؛ شیر استریل، ماست و پنیر خواهد بود.

 وی با اشاره به اینکه این مصوبه از طریق انجمن به کارخانجات اطلاع رسانی شده و سازمان حمایت نیز مصوبه فوق را به 31 استان ابلاغ کرده است، عنوان کرد: کارخانجات از امروز و فردا اصلاح قیمت‌ها را انجام خواهند داد و رسما قیمت‌های خود را با نرخ‌های جدید منطبق می‌سازند. برمبنای این امر اگر افزایش قیمت بیش از حد داشته باید نرخ‌های خود را کاهش دهند وش 40 درصدی رو به روشده است. اگر کمتر بوده افزایش خواهند داد.

این در حالی است که پیشتر منابع رسمی، از افزایش 40 درصدی قیمت گوشت خبر داده بودند.بنابراین گزارش، گوشت چرخ کرده و گوشت خورشتی که به صورت بسته ای در میادین تره و بار به فروش می رسد، با افزای

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
0
0
بگو چی ارزون می شه...
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
7
اگر دلار 10 هزار تومان هم بشود در اقتصاد ما تأثیر ندارد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امیر حسین
|
SWEDEN
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
0
گوشت ضرر داره..بهتر...جاش سبزیجات می‌خوریم!!دلار هرچی‌ گرونتر مردم سلامتر!
نظرات بینندگان