arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۲ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰
پروژه جدید هدایتی

حسين هدايتي با 5ميليارد منجي تيم گيلان مي‌شود/ داماش استيل‌آذين!

تيم فوتبال داماش گيلان كه در بحران به سر مي‌برد، جمعه هم با سرمربي جديدش يعني مهدي تارتار پنجمين باختش را تجربه كرد تا اوضاع بدتر از آنچه بود، شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تيم فوتبال داماش گيلان كه در بحران به سر مي‌برد، جمعه هم با سرمربي جديدش يعني مهدي تارتار پنجمين باختش را تجربه كرد تا اوضاع بدتر از آنچه بود، شود. در اين چند هفته اخير كه خبر از انحلال داماش يا خريد امتياز اين تيم توسط افرادي از جمله حسين هدايتي مطرح بود، اين تيم با بازي‌هايش ليگ را پيگيري مي‌كرد تا بلكه با امتياز گرفتن كمي از اين بحران را فراموش كند اما داماش كه با تارتار دوران تازه‌اي را آغاز كرده بود، نتوانست موفقيت نسبي در نيم‌فصل اول را به دست آورد و اين تيم پرهزينه ابتداي فصل، پنجمين باختش همراه با تارتار را كسب كرد.

از نكات قابل توجه اين ديدار، حضور محمد مايلي‌كهن در ورزشگاه بود. حضور مايلي‌كهن در ورزشگاه با شايعه انتخاب او به عنوان سرمربي داماش گيلان همراه شد. اين در حالي است كه با توجه به نوع طرز تفكر مايلي‌كهن و عابديني بعيد به نظر مي‌رسد اين دو بتوانند در كنار هم كار كنند. امير عابديني هم اين مساله را تكذيب كرده است:«هيچ مذاكره‌اي با مايلي‌كهن انجام ندادم. اصلا قصد تعويض مهدي تارتار را ندارم و حتي به اين مساله فكر هم نكردم. شايد مايلي‌كهن در رشت حضور داشته و براي ديدن بازي به ورزشگاه آمده بود. مايلي‌كهن از جمله مربيان سالم ولي عصبي است. ما او را عصبي كرده‌ايم كه البته عصبانيت‌اش هم از سر دلسوزي است.
مايلي‌كهن گرفتاري خاصي ندارد و از جمله مربيان سالم و كاربلد است.» صحبت‌هاي مديرعامل باشگاه داماش در حالي است كه موضوع مهم اين روزها بحث تغيير و اخراج يا ابقاي مهدي تارتار نيست بلكه مساله حياتي واگذاري امتياز داماش گيلان است. از رشت خبر مي‌رسد صحبت‌هاي نهايي براي حضور حسين هدايتي و خريد باشگاه توسط او صورت گرفته و به احتمال زياد بايد نام داماش را از امروز با پسوند استيل‌آذين بشنويم. امير عابديني در اين خصوص توضيح بيشتري مي‌دهد:«قرار نيست پولي از هدايتي بگيريم و به باشگاه تزريق كنيم.
 هدايتي پنج ميليارد تومان هزينه‌هاي باشگاه را مي‌دهد و در عوض امتياز يك تيم ليگ برتري در شهرستان را مي‌خرد و اين تيم هم قرار نيست از رشت خارج شود. در صورت واگذاري، من مدير فني تيم هستم و همچنان بعد از اين واگذاري هم مدير فني تيم مي‌مانم. تارتار نيز از داماش نمي‌رود.»
نظرات بینندگان