arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۵ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

کواکبیان: لیست۱۵نفره اصلاح طلبان در تهران و ۱۰۰نفره در سراسر کشور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از نمایندگان مجلس از حضور اصلاح​​طلبان در انتخابات آینده سخن گفت و انتقاداتی که به این تصمیم آنها وارد شده است.


به گزارش خبرآنلاین، مصطفی کواکبیان در نطق امروز خود پس از تبریک سالگرد پیروزی انقلاب و دعوت مردم به مشارکت در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در انتخابات مجلس نهم، این حضور را پاسخی کوبنده به تحریم​های اخیر ایران و اعلام تحریم انتخابات از سوی اپوزیسیون خارج از کشور خواند.

وی با قرائت بخشی از توصیه​های رهبری به شورای نگهبان مبنی بر اینکه دامنه تاییدها را آنقدر تنگ نگیرند که تنها عده محدودی را شامل شود، از تخطئه​های اخیر علیه خودش سخن گفت و افزود: از روزی که برای حضور در انتخابات ثبت نام کرده​ایم، برخی در داخل ما را ادامه فتنه خوانده و برخی هم در خارج مارا اسب تراوای نظام می​نامند. حال آنکه من هیچ یک از این دو نیستم.

این نماینده اصلاح طلب با قرائت این شعر که «شکوه​ای نیست ز طوفان حوادث ما را، دل به دریا زدگان خنده به سیلاب زنند»، از فعالیت​های ائتلاف مردم سالاری خبر داد و فزود: در غیر از تهران لیست 100 نفری و در تهران لیست 15 نفری می​دهیم. هرچند حدود 35 نفر از نمایندگان مد نظر ما هنوز تایید صلاحیت نشده​اند و اتفاقا جمعی از نمایندگان همین مجلس که از خانواده شهدا هم هستند، در جمع این افرادند.

کواکبیان به نقل از قیصر امین​پور این شعر را خواند: سراپا اگر زرد و پژمرده​ایم، ولی دل به پاییز نسپرده​ایم/ چو گلدان خالی لب پنجره، پر از خاطرات ترک خورده​ایم/ اگر داغ دل بود ما دیده​ایم،اگر خون دل بود ما خورده​ایم/ اگر دل دلیل است آورده​ایم/ سری سر به زیر و دلی سر بلند، از این دست عمری به سر برده​ایم.

وی با اعتقاد بر اینکه در انتخابات آتی، مردم به سینه نامزدالدوله​هایی که مجلس را در راس امور نمی​دانند اما با تمام وجود در پی تسخیر آنند، دست رد می​زنند؛ افزود: اشتغال واقعی نه آماری، اساسی​ترین خواست ملت ایران است.
نماینده سمنان در پایان گفت: هرچند سفر هیات دولت به استان سمنان لغو شد، اما انتقال آب خزر به این استان و انتقال بخش​های اداری دولت به سمنان و ... از مصوبات سفرهای استانی پیشین است که باید اجرایی شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
14
دل خوشی داره این کواکبیان!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
14
واقعا آقاي كواكبيان شماها چقدر دل به دريا زديد !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
2
آقای کواکبیان . بنده هیچ عرضی ندارم .
نظرات بینندگان