arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

آیت الله هاشمی: بی‌توجهی به پرداخت یارانه‌های بخش تولید، ضربات جبران‌ناپذیری به این بخش وارد کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سوق دادن یارانه‌ها به بخش تولید و امور زیربنایی می‌تواند ضمن ایجاد اشتغال‌زایی و توسعه اقتصادی کشور، تأثیرات بلندمدت و مؤثرتری از پرداخت یارانه نقدی به مردم داشته باشد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع غذایی ایران با تأکید بر ضرورت اهمیت صنایع غذایی در خوداتکایی کشور اظهار کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های بخش‌های تولیدی به‌ویژه تولیدات صنایع غذایی که با بهداشت جسمی و ارتزاق مردم سروکار دارد، باید در اولویت قرار گیرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به طرح مشکلات کارخانه‌های تولید صنایع غذایی کشور گفت: نادیده گرفتن و بی‌توجهی به پرداخت یارانه‌های بخش تولید، ضربات جبران‌ناپذیری به این بخش وارد کرده و خواهد کرد که امیدواریم برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

هاشمی‌رفسنجانی در پاسخ به نگرانی‌های مطرح شده در مورد خطر تعطیلی برخی مراکز تولیدی گفت: تعطیلی هر کارخانه تولیدی، تبعات جانبی منفی وسیعی در کل جامعه و خانواده‌ها دارد و انتظار می‌رود با حمایت‌های یارانه‌ای از این بخش، نگرانی تولیدگران رفع شود.

هاشمی‌رفسنجانی با توجه به وجود قوانین متقن و کافی برای حمایت از تولید به ویژه در بخش خصوصی، به تدوین سند چشم‌انداز 20 ساله کشور، سیاست‌های کلی و اصلاح اصل 44 قانون اساسی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین و به تصویب رهبری معظم انقلاب رسید و ابلاغ شد، اشاره کرد و افزود: این قوانین در کنار برنامه پنج ساله چهارم کشور، راهکارهای مناسبی برای آینده کشور ترسیم کرده است که اگر درست اجرا شود، مشکلات کمتر خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
mohamad reza
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
1
13
خدا پدرش رو بيامرزه بالاخره يك بار حرف حق رو شنيديم
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
1
12
اكنون كاملا مشخص شده است كه آن واژه "گدا پروري" و انتقاداتي كه آقاي هاشمي به سياستهاي اقتصادي دولت اول آقاي احمدي نژاد داشت كاملا درست بوده است.. ولي چه سود كه همين الان هم با وجود شرايط وخيمي كه دولت بر اقتصاد كشور و معيشت مردم حاكم كرده است دولتيها همچنان بر اسب قدرت مي تازند و حاضر به پذيرش اشتباهاتشان نيستند... تازه پس از 6 سال فقط به اجبار افكار عمومي و شدت انتقادها مجبور به افزايش سود بانكي شدند.
سار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
2
کار کازشناسی در این دولت مرد و بخاک سپرده شد و الان استخونهاش هم پوسیده
نظرات بینندگان