arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۰

جدال ته جدولي شهرداري تبريز و شاهين بوشهر

تيم هاي فوتبال شهرداري تبريز و شاهين بوشهر که در انتهاي جدول رده بندي و در همسايگي هم قرار دارند، در هفته بيست و پنجم مسابقه هاي ليگ برتر جدالي از نوع تيم هاي ته جدولي برگزار مي کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :  در رقابت های ایستگاه بیست و پنجم که روزهای دوشنبه تا پنجشنبه این هفته و با انجام 9 بازی دنبال می شود، دیدار دو تیم شاهین بوشهر و شهرداری تبریز از این حیث که در انتهای جدول رده بندی و در رده های شانزدهم و هفدهم جدول جای گرفته اند، حایز اهمیت است.
 
 هر دو تیم که از کم تجربه های لیگ برتر به شمار می روند، صاحب 25 امتیاز از 24 بازی هستند اما شهرداری به لطف گل زده بیشتر نسبت به حریف یک پله بالاتر از آن قرار دارد.
 
 دو تیم برای اینکه فاصله امتیازی خود را با تیم های بالای نیمه دوم جدول کاهش دهند و از انتهای جدول فاصله بگیرند، برای کسب برتری مقابل هم صف آرایی خواهند کرد چرا که می دانند تساوی به درد هیچ یک از آنها نمی خورد و بیشتر به نفع رقیبان بالاتر از آنهاست.
 
 هر کدام از این تیم ها بتواند در این بازی سه امتیاز را از آن خود کند با توجه به دیدار سخت رقیبان در این هفته صعود سه پله ای در جدول رده بندی برای آنها محتمل خواهد بود.
 
 شهرداری تبریز با سرمربیگری مدیرروستا که هفت هفته از آن می گذرد تا کنون و در بازی های خارج از خانه فقط مقابل سایپا صاحب برتری شده و در دو بازی مقابل سپاهان و راه آهن نتیجه را واگذار کرده است.
 
 این تیم در بازی با سایپا نشان داد که از پتانسیل خوبی برخوردار است و با کمی دقت از سوی کادر فنی و بازیکنان، تکرار این برتری مقابل شاهین بوشهر دور از دسترس نخواهد بود.
 
 مدیرروستا که از هفت بازی گذشته فقط موفق به کسب پنج امتیاز شده در این هفته برای اینکه از هشتمین مصاف خود هشتمین امتیاز را نیز دشت کند رو در روی شاهینی قرار می گیرد که با توجه به نتایج ضعیف هفته های گذشته دست به تغییر سرمربی زده و در این بازی با افکار و اندیشه های ابراهیم قاسمپور مقابل شهرداری صف آرایی می کند.
 
 شاهین بوشهر نیز همانند شهرداری تبریز در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب نکرده و از هفت بازی پنج امتیاز به دست آورده و برای اینکه به این روند پایان دهد و با ته جدول فاصله باز کند چاره ای جز برد حریف این هفته خود ندارد.
 
 دو تیم تاکنون پنج بار به طور رسمی رو در روی هم قرار گرفته اند که دوبار آن در پلی آف لیگ یک در سال 88 و سه بار آن نیز در بازی های لیگ برتر بوده است.
 
 در پلی آف لیگ دسته یک سال 88 این تیم شاهین بود که در مجموع دو بازی رفت و برگشت صاحب برتری شد و با نتیجه تساوی 2 بر 2 در تبریز و برتری یک بر صفر در بوشهر به لیگ برتر صعود کرد.
 
 در اولین حضور شهرداری در لیگ برتر در فصل گذشته، جدال دو تیم در دور رفت در بوشهر به تساوی یک بر یک انجامید و دیدار برگشت نیز 2 بر 2 مساوی شد.
 
 در این فصل از رقابت ها نیز دیدار رفت دو تیم در شهر تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید و همه چیز مهیاست تا چهارمین مصاف دو تیم در لیگ برتر در روز سه شنبه این هفته و در شهر بوشهر برگزار شود.
نظرات بینندگان