arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد فروش« آیفون XR» تا مشخصات گوشی «گلکسی M31» سامسونگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

طبق گزارش Counterpoint Research ، آیفون XR پرفروش ترین تلفن هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019 بود. و جالب است که این مدل در سه ماهه نخست و سه ماهه دوم سال 2019 نیز همین مقام را کسب کرده بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ در حال کار روی یک پاوربانک جدید است که با کمک شارژ سریع 25 واتی شارژ می شود. این پاوربانک می تواند برای بسیاری از کاربران که از گوشی های خود مداوم استفاده می کنند، مفید باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از تحریم های گسترده ایالات متحده علیه شرکت چینی هواوی، بسیاری از کارشناسان در سطح بین الملل انتظار داشتند هواوی با شکستی بزرگ مواجه شود. اکنون نه تنها هواوی شکست نخورده است، بلکه بازار انواع محصولات هوشمند از تلفن همراه تا گجت های هوشمند در چین پر رونق است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

سامسونگ به ترتیب گوشی های گلکسی M30 و M30s  را در ماه های فوریه و سپتامبر معرفی کرد و به نظر می رسد این شرکت به زودی جانشین جدید این گوشی ها را با نام گلکسیM31 وارد بازار می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی نوا 6 SE هواوی که در اوایل ماه جاری رونمایی شد ، اکنون در فروشگاه آنلاین هواوی برای خرید در چین موجود است. این گوشی هوشمند در انواع 8 گیگابایتی و 128 گیگابایتی به قیمت 315 دلار موجود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان