arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بازار پررونق تلفنهای 5G در سال 2020 تا چهارمین نسخه بتای اندروید10

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

با نزدیک شدن به پایان سال میلادی ، همه چشم ها به سال 2020 قفل شده است که به عنوان سال ورود انبوه محصولات 5G به بازار شناخته می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نخستین رندرهای آیپد پرو 2020 نشان می دهد که احتمالا این محصول با دوربین سه گانه همراه است. این رندرها آیپد پرو 11 و 12.9  ویژه سال 2020 را نشان می دهند که طبق پوستر در مارس سال 2020 به بازار عرضه می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گلکسی نوت 9 پس از دریافت چهار نسخه بتای اندروید 10  پنجمین به روزرسانی خود را در بازار خانگی کره جنوبی دریافت کرد. انتظار می رود این به روزرسانی طی روزهای آینده راهی مناطق دیگر مانند هند و اروپا شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

هفته گذشته سامسونگ چهارمین نسخه بتا اندروید 10 را برای گلکسی اس9 و گلکسی اس 9 پلاس منتشر کرد که چند باگ را حذف کرد و سطح امنیتی اندروید را در دو گوشی هوشمند تا 1 ژانویه سال 2020 بالا برد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شیائومی در حال آماده سازی حداقل دو تلفن هوشمند است تا از نماینده های پرچمدار می 10 خود یعنی وانیلا شیائومی می 10 و شیائومی می 10 پرو رونمایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

واتس اپ غالباً هر چند ماه یکبار ویژگیهایی جدید را به برنامه ارتباطات گسترده خود اضافه می کند. در ماه اکتبر شایعه شد که واتس اپ در حال آزمایش ویژگی جدید با عنوان "پیامهای ناپدید شده" است اما عملکرد آن تاکنون مشخص نبود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان