arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

مطهری: ایت الله مهدوی کنی از حذف من و دو نفر دیگر اظهار تاسف کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماينده تهران ري و شميرانات به مردم حوزه انتخابيه خود توصيه كرد تا با شركت گسترده در انتخابات از ورود افراد تندرو به مجلس جلوگيري كنند تا مجلسي قوي در دوره نهم تشكيل شود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، علي مطهري در حاشيه جلسه علني صبح روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ‌با اشاره به تشكيل جبهه منتقدين دولت از سوي خودش، كاتوزيان و عباسپور اظهار كرد: ‌اگر مشاركت مردم در تهران بالا باشد، ليست برنده انتخابات خواهد بود و در غير اين صورت شايد ليست‌هاي مقابل مثل جبهه پايداري و جبهه متحد راي بيشتري بياورند.

مطهري، درباره قرار نگرفتن نام خودش، كاتوزيان و عباسپور در ليست جبهه متحد اصولگرايان خاطرنشان كرد:‌ اين موضوع به شوراي داوري رفته اما آن‌طور كه به من گفته‌اند غيبت يكي از اعضاء باعث شده دو راي ما كم شود.

اين نماينده اصولگراي مجلس تصريح كرد: به هر حال در مجموع مايل نبودند در فهرست باشيم؛ چراكه احساس مي‌كردند كه وجود ما در اين فهرست با توجه به تبليغاتي كه عليه شخص من انجام شده باعث آزردگي شود.

اين عضو جبهه منتقدين دولت ادامه داد:‌ اگر مردم از فهرست ما به خوب حمايت كنند در آينده اين جريان مي‌تواند به عنوان يك جريان سياسي در كشور موثر باشد.

وي در رابطه با احتمالي ائتلاف با اصلاح‌طلبان يا جبهه بصيرت و بيداري گفت: برنامه‌اي در اين رابطه وجود ندارد.

وي درباره نظر آيت‌الله مهدوي‌كني در خصوص قرار نگرفتن نام مطهري، كاتوزيان و عباسپور در فهرست جبهه متحد اصولگرايان يادآور شد: من از آقاي ابوترابي شنيدم وقتي اسامي ما سه نفر حذف شده ايشان اظهار تاسف كرده است.

مطهري خاطرنشان كرد: جميعت ايثارگران و رهپويان نقش پررنگ‌تري در اين جبهه(جبهه متحد اصولگرايان) داشته‌اند، البته سازوكارها قابل بحث است و اين‌كه آيا كساني كه كانديداها هستند نيز مي‌توانند عضو 8+7 باشند بحث مهمي است حدود 5 يا 6 نفر از 8+7 خودشان كانديدا بودند و طبعا اول خودشان را در ليست قرار مي‌دهند؛ بنابراين در آينده بايد فكري در اين رابطه شود تا اين افراد در تركيب قرار نگيرند.

اين نماينده اصولگراي مجلس در پايان درباره صدور شبنامه عليه لاريجاني و برخي از نمايندگان خاطرنشان كرد: اگر برخي احساس كنند كه فهرست ما راي خوبي دارد و احتمال پيروزي ما هست تخريب‌ها افزايش مي‌يابد اما معمولا تخريب‌ها نتيجه عكس دارد و موجب مي‌شود تخريب ‌شدگان راي بيشتري بياورند.
نظرات بینندگان