arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۱۰۴۳
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۲۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از به روزرسانی «گلکسی نوت9» تا برنامه های اپل برای سال 2020

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

ماه گذشته سامسونگ برنامه بتا One UI 2.0 مبتنی بر اندروید10 را برای گلکسی نوت 9 آغاز کرد و اکنون در حال ساخت نسخه ساخت نسخه پایدار اندروید 10 برای پرچمداران 2018 خود است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی های ریلمی X و ریلمی 5 به روزرسانی های امنیتی دسامبر و موارد امنیتی جدید را دریافت می کنند. این به روزرسانی شامل حالت تاریک و سطح امنیتی امنیتی اندروید تا پایان ماه دسامبر سال 2019  است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ از مدت ها پیش روی تولید و ورود «گلکسی باذز پلاس» به بازار کار کرده بود و اکنون خبر رسیده که به زودی نسخه های این ایربادز وارد بازار می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت ریلمی در ماه آگوست از گوشی های 5 و 5 پرو رونمایی کرد و اکنون این شرکت اعلام کرده است که در تاریخ 6 ژانویه برابر با 16 دی ماه چهارمین عضو خود را به نام ریلمی 5i معرفی خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس برخی خبرهای تایید نشده، اپل در تلاش است در سال 2021 به عنوان دومین تامین کننده بزرگ OLED از شرکت BOE کمک بگیرد. یک شرکت مشهور که در حوزه تامین این نوع پنلها شناخته شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان