arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۲۳ - ۱۶ دی ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گجت مترجم هوشمند تا اطلاعاتی از «گلکسی بادز پلاس»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

خبرهای جدید حکایت از آن دارند که گوشی های گلکسی A51 در اروپا از 17 ژانویه برابر با 27 دی وارد بازار می شوند، این موضوع از این جهت تایید می شود که  سه فروشگاه هلندی شروع به پذیرش پیش خرید سفارشات با قیمت 370 یورو کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چند روز پیش وبسایت OnLeaks رندرهای پیکسل 4a را منتشر کرد، امروز نیز  تصاویری از قاب محافظ  گوشی پیکسل 4a منتشر شده است. تصاویری که طرح های پیشین را تایید می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از افراد در جریان سفرهای خود از اپلیکیشنهای هوشمند مترجم استفاده می کنند. این مترجم های هوشمند اغلب در گوشی و تبلت افراد ذخیره شده است، اما به نظر می رسد می توان از برخی گجت های نیز برای بهبود شرایط استفاده کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی ریلمی 5i به تازگی در ویتنام رونمایی شده است. این تلفن دارای چهار دوربین و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. گوشی مذکور با قیمت حدودی 160 دلار به فروش می رسد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

انتشار گلکسی بادز پلاس نزدیک است و به زودی شاهد انتشار این هدفونهای جذاب و بیسیم خواهیم بود. بر این اساس ظهور نسل بعدی گلکسی بادز سامسونگ نزدیک است و انتظار داریم ماه آینده آنها را در کنار سری گلکسی اس20 ببینیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو جانشینان جدید خانواده وان پلاس 7T هستند و پیش بینی می شود در نیمه اول سال 2020 وارد بازار شوند. با این وجود ، انتظار می رود یک گوشی غیر پرچمدار به نام وان پلاس لایت 8 نیز در این مجموعه حضور داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان