arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۱۷ دی ۱۳۹۸

فرمانده سپاه: حرف آخر را اول می گویم: انتقام می‌گیریم / انتقام ما سخت و تمام کننده خواهد بود؛ آرام و مطمئن باشید

سردار سلامی با تاکید بر اینکه او که در شجاعت همانند مالک اشتر است گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و او ابوذر بوده و است، او وفاداری را از حضرت عباس(ع) به ولی عصر گرفته بود و همانند ابوالضل عباس(ع) وفاداری به عشق و ایمان را به اثبات رساند. وی ادامه داد: او عمار، میثم و یاسر بود و جلوه ای از زیباترین فضایل عالم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرف آخر را اول می گوییم و انتقام می‌گیریم.

سردار سلامی در مراسم تشییع پیکر مطهر سپبهد شهید سلامی با بیان اینکه عرض اخر را اول می گویم انتقام میگیریم سخت، محکم ، پشیمان‌کننده و قاطع می‌گیریم افزود: امروز در دیار کریمان شاهد طلوع دو خورشید روی زمین است.

وی گفت: ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی تقدیم کرده ایم فرمانده شجاع وفادار و فداکار و بی نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر و یا اصلا ندیدند سردار قلب‌ها و دل‌ها و جهان اسلام ایران و اسلام حاج قاسم سلیمانی است.

فرمانده سپاه پاسدران اسلام با اشاره به یاد و خاطره فرمانده رشید رعنا و عاشورایی و ولایی عراقی ابومهدی المهندس اسوه حیا و نجات ووفاداری سرتیپ شهید باز هم از این دیار سرتیپ پاسدار شهید حسین پور جعفری ، پاسدار قهرمان شهید مظفری نیا و شهید دلاورمان هادی طارمی و پاسدار دیگر شهیدمان زمانی نیا تصریح کرد: همه ما امروز می دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می کنیم که در صهولت و هیبت و صلابت و شکوه و معرفت و ایمان کم نظیر است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه او که در شجاعت همانند مالک اشتر است گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و او ابوذر بوده و است، او وفاداری را از حضرت عباس(ع) به ولی عصر گرفته بود و همانند ابوالضل عباس(ع) وفاداری به عشق و ایمان را به اثبات رساند.

وی ادامه داد: او عمار، میثم و یاسر بود و جلوه ای از زیباترین فضایل عالم بود و هرگز در نقابل دشمن سست نشد و قلبش آرام بود و برای ۴۱ سال لباس جهاد را از تن در نیاورد

سردار سلامی خاطرنشان کرد: او می دانست لباس جهاد لباس عزت است و گستره شخصیت او فراتر از مرزهای جهان است که امروز همه جهان بشریت با تحسین و ستایش به عنوان اسوه ستایش و مستضعفان یاد می کنند.

سردار سرلشکر حسین سلامی روز سه‌شنبه در آیین تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان افزود: انتقام ما سخت، محکم، پشیمان کننده، قاطع و تمام کننده خواهد بود.

وی تصریح کرد: آرام و مطمئن باشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز سرزمین کرمان دیار کریمان شاهد طلوع ۲ خورشید روی زمین است.

وی گفت : ما امروز آمده ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پرفروغ را که دیگر هرگز غروب نخواهند کرد، تشییع و تدفین کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کرده ایم، گفت: یکی از این شهدا فرمانده شجاع ، وفادار، فداکار و بی نظیر سپاه اسلام است که تاریخ بشریت همانند او را کمتر و یا اصلا ندیده است؛ سردار قلب ها و دل ها، سردار رشید جهان اسلام، ایران و کرمان حاج قاسم سلیمانی .

سردار سلامی از شهید ابومهدی المهندس به عنوان فردی رشید، رعنا، عاشورایی ، ولایی و الهی یاد کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سایر همراهان شهید سلیمانی ادامه داد: همه ما امروز می دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می کنیم که در صولت، هیبت، صلابت، شکوه ، معنویت، معرفت و ایمان کم نظیر است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان