arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۳۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۰

کدخدایی: 70 درصد کاندیداها تایید صلاحیت شده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنگوي شوراي نگهبان با بيان اينكه حدود سه هزار و 400 نفر از كانديدا‌هاي انتخابات مجلس شوراي اسلامي تاييد صلاحيت شده‌اند، گفت كه اين رقم حدود 70 درصد ثبت‌نام كنندگان را تشكيل مي‌دهد.

عباسعلي كدخدايي در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: امروز اسامي نهايي افرادي كه صلاحيت آنها از سوي شوراي نگهبان مورد تاييد واقع شده بود، از طريق فرمانداري‌ها به آنها ابلاغ خواهد شد.

وي ادامه داد: داوطلباني كه صلاحيت‌شان در هيات‌ مركزي، هيات استاني و هيات اجرايي مورد تاييد واقع شده بود اما در مرحله شوراي نگهبان، صلاحيت‌شان تاييد نشده بود، ظرف سه روز فرصت دارند شكايات خود را در تهران به شوراي نگهبان و در استان‌ها به دفاتر نظارتي استان تحويل دهند.

كدخدايي يادآور شد: شوراي نگهبان هفت روز فرصت بررسي شكايات را دارد و در نهايت دوم اسفند نتايج نهايي اعلام خواهد شد.

عضو حقوقدان شوراي نگهبان يادآور شد: در اين مرحله صلاحيت حدود سه هزار و 400 نفر از داوطلبان مورد تاييد واقع شد كه نشان دهنده رقم بالايي است و در حقيقت حدود 70 درصد ثبت‌نام كنندگان را تشكيل مي‌دهد.

كدخدايي تعداد افرادي كه صلاحيت‌شان در مراحل هيات مركزي، هيات استاني و هيات اجرايي مورد تاييد واقع شده بود اما صلاحيت آنها در شوراي نگهبان مورد تاييد قرار نگرفته بود را حدود 70 نفر اعلام كرد و گفت: اين افراد فرصت دارند ظرف سه روز شكايات خود را به شوراي نگهبان ارائه دهند.

سخنگوي شوراي نگهبان هم‌چنين حضور مردم در راهپيمايي 22 بهمن امسال را پرشورتر از هميشه عنوان كرد و گفت: نكته قابل توجه اين است كه امسال كه تهديدهاي بيشتري را از سوي دشمن داشتيم، مشاركت مردم نيز بيشتر بود و اين نشان مي‌دهد كه مردم به معيارهاي امام راحل و مباني نظام جمهوري اسلامي پايبند هستند و قطعا در دوازدهم اسفند ماه پاسخ دندان‌شكني به دشمنان داخلي و خارجي خواهند داد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۲
1
3
واقعا ممنونیم-بابت ایجاد اینهمــــــــــه حق انتخاب های متعدد سپاسگزاریم....
نظرات بینندگان