arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۲۶۰۵
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۱ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰

خلعتبری: اميدوارم كار كردن با مارادونا قسمت همه بازيكنان ايراني شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا خلعتبري به عنوان تنها بازيكن ايراني كه تا به حال فرصت كار كردن با مارادونا را داشته مي گويد اگر اسطوره فوتبال آرژانتين سال بعد در الوصل بماند، او هم قراردادش را با اين تيم اماراتي تمديد خواهد كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مهاجم تيم فوتبال الوصل امارات درباره مسايل مختلفي از جمله شرايط تيمش در ليگ امارات، كار كردن با مارادونا و اردوي جديد تيم ملي فوتبال صحبت كرد كه متن آن در زير مي‌آيد:

* از شرايط خودت و الوصل برايمان بگو. همه چيز خوب پيش مي‌رود؟

بله، خدا را شكر همه چيز خوب است. در سه هفته‌ گذشته توانستيم سه برد متوالي به دست بياوريم و حالا شرايطمان در جدول خيلي بهتر شده. الوصل در حال حاضر 21 امتياز دارد و تيم صدر جدول 30 امتيازي است. با تيم‌هاي دوم و سوم هم چهار ـ پنج امتياز فاصله داريم. هيچ چيز براي ما دور از دسترس نيست، اگر در بازي‌هاي بعد همين روند خوب را ادامه دهيم، حتي مي‌توانيم به قهرماني هم فكر كنيم.

* چه شد كه از الغرافه به الوصل آمدي؟ به نظر مي‌رسيد از نحوه برخورد مسئولان تيم قطري ناراحت بودي؟

من در ابتداي فصل به الغرافه رفتم و واقعا هم براي آن‌ها خوب بازي كردم. در هشت هفته‌ دو گل زدم و سه پاس گل دادم، اما متاسفانه شرايط جوري شد كه نتوانم آنجا بمانم. بحث ناراحتي نيست. مسئولان باشگاه الغرافه برخلاف صحبت‌هاي متسو كه از عملكرد من راضي بود و به من گفته بود تو را نگه خواهيم داشت، تصميم ديگري گرفتند. در كل از عملكرد خودم در الغرافه راضي بودم و حالا كه به اينجا آمده‌ام و با مربي مثل مارادونا كار مي‌كنم، خيلي بيشتر خوشحالم. همه چيز به نفع من شد. در حال حاضر در الوصل شرايط خوبي دارم و اصلا از دست قطري‌ها ناراحت نيستم.

* مثل اين كه مارادونا از عملكردت خيلي راضي است.

مارادونا يك مربي بسيار بزرگ است كه همه از كار با او لذت مي‌برند. نمي‌توانم دقيقا او را وصف كنم. بايد اينجا باشيد تا بفهميد مارادونا چطور آدمي است. او مربي است كه همه مردم قلبا او را دوست دارند. بعضي وقت‌ها شانس بزرگي نصيب يك بازيكن مي‌شود و حالا اين شانس در اختيار من قرار گرفته كه شاگرد مارادونا باشم. اميدوارم قسمت همه بازيكنان ايراني بشود. بعضي مواقع چند تن از دوستان قديمي‌ام در ذوب آهن و ديگر تيم‌ها با من تماس مي‌گيرند و از تجربه كار كردن با مارادونا مي‌پرسند.

* براي فصل بعد چه برنامه‌اي داري؟

من تا پايان فصل با الوصل قرارداد دارم و اگر شرايطمان تا انتهاي ليگ همين طور خوب پيش برود و مارادونا هم در الوصل بماند به احتمال فراوان يك فصل ديگر در اين تيم خواهم ماند. فعلا هيچ پيشنهادي از ايران ندارم.

* مثل هميشه در دو، سه سال اخير جزو بازيكنان دعوت شده به اردوي تيم ملي بودي. درباره بازي با قطر چه نظري داري؟

درست است كه بازي ما با قطر كمي تشريفاتي است، اما مي‌خواهيم اين بازي را هم ببريم تا با اقتدار به مرحله بعد صعود كنيم. با آمدن كي‌روش به تيم ملي شرايط تمرين‌ها و روحيه بازيكنان عوض شده است. اميدوارم نتايج قابل قبولي بگيريم و در نهايت به جام جهاني صعود كنيم. من به آينده تيم ملي خيلي اميدوارم.
نظرات بینندگان