arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پرستارهای رباتیک تا تاخیر در به روزرسانی های اندرویدی در سایه شیوع کرونا

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

رباتها یکی از مهمترین و چشمگیرترین مظاهر دنیای فناوری در هنگام شیوع کرونا محسوب می شوند. از رباتهای نظافتچی، تا رباتهایی که کار توزیع خوراکی بین افراد قرنطینه شده را بر عهده دارند حائز اهمیتند، اکنون پرسش این است که آیا ربات ها می توانند کاهنده ارتباط پرستاران با بیماران و به نوعی جایگزین نقشهایی مثل معاینه های بالینی شوند؟ مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شیائومی یکی از معدود برند های هوشمند چینی است که در به روزرسانی خود بسیار دقیق و سریع عمل می کند و در فواصل زمانی کوتاه گوشی های خود را به روزرسانی می کند. اما به نظر می رسد ویروس کرونا باعث شده که تولید گوشی های هوشمند به تعویق بیفتد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازی های آنلاین به شدت رونق یافته اند، پیام رسانها پربازدید تر شده اند و سرویس های پخش ویدئو  فعال تر از هر زمان دیگری به نظر می رسند. ، ابزار های دورکاری و سرویسهای ابری نیز پر رونق هستند و به عنوان منطقی ترین روش برای فرار از شیوع کرونا در نظر گرفته می شوند. درواقع به نظر می رسد افرادی که در قرنطینه اجباری یا انتخابی هستند، ارتباط خود با جهان را با کمک فناوری حفظ کرده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گرچه شیوع ویروس کرونا از چین آغاز شده است اما اکنون جامعه جهانی را درگیر کرده است. درواقع کمتر کشوری در جهان درباره ورود کرونا به مرزهای خود نگرانی ندارد. در چنین شرایطی به نظر می رسد تکنولوژی های پزشکی روز به روز پررونق تر می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ یکی از محبوب ترین گوشی های هوشمندی است که در حال حاضر در دسترس کاربران است. اکنون این گوشی به روزرسانی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان