arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

محدودیت‌های تردد در کاشان / اقامتگاه‌ها مسافر پذیرش نمی‌کنند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به عدم‌پذیرش مسافر توسط اقامتگاه‌های این شهرستان گفت: محدودیت‌های تردد در شهرستان کاشان اعمال شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به عدم‌پذیرش مسافر توسط اقامتگاه‌های این شهرستان گفت: محدودیت‌های تردد در شهرستان کاشان اعمال شد.

سرهنگ علی قربانی در گفت‌و‌گو با تسنیم، ضمن اشاره به محدودیت‌های تردد در منطقه کاشان اظهار داشت: به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان ورود خودروها با پلاک غیربومی تا اطلاع ثانوی به منطقه کاشان ممنوع است و بر همین اساس از ورود این خودروها به منطقه جلوگیری می‌شود و تورهای ایست و بازرسی نیز بدین منظور برپا شده است.

وی با بیان اینکه تعداد تورهای ایست و بازرسی به چهار واحد می‌رسد، افزود: این تورهای ایست و بازرسی با همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی و عوامل بسیج برپا شده است اما تردد خودروهایی که در سطح شهرستان ضروری بوده بلامانع است در حالی که شهروندان و هموطنان درنظر داشته باشند تا از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام اینکه این محدودیت تردد نیز در شهرهای قمصر، برزک و نیاسر نیز به مرحله اجرا در می‌آید، ابراز داشت: ماندن در منازل و عدم ترددهای غیرضروری نقش مؤثری در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا دارد و بر همین اساس از تمامی شهروندان درخواست می‌شود در منازل خود بمانند و در این راستا با خادمان خود در حوزه‌های مختلف همکاری داشته باشند.

وی با اظهار اینکه مرکز اقامتی کاشان در ایام عید نوروز از پذیرش مسافر خودداری می‌کنند، گفت: کنترل مسافران با تب‌سنج یکی از اقدامات مؤثری است که در صورت مشاهده مورد مشکوک اقدامات لازم به‌منظور معرفی آنان به مراکز درمانی صورت می‌پذیرد.

نظرات بینندگان