arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۴۶۰۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۱ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

خروج اتباع ایرانی از مرزهای آذربایجان‌غربی به کشورهای همسایه ممنوع شد

استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: براساس تصمیم ستاد استانی از خروج اتباع ایرانی از طریق مرزهای استان به کشورهای همسایه جلوگیری می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمدمهدی شهریاری امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا با تقدیر از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی استان در پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا اظهار داشت: ‌متاسفانه برخی رفتارها با شرایط دشوار پیش‌رو مغایرت دارد.

وی گفت: باید آگاه‌سازی عمومی در جامعه صورت گرفته و بی‌شک همکاری مردم در مبارزه با کرونا ویروس یک اصل اساسی است و تا زمانی‌که این مهم به طور کامل محقق شود موفقیتی هم حاصل نمی‌شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر‌اینکه تمامی تلاش‌ها برای تامین اقلام بهداشتی و ضد‌عفونی‌کننده به‌کار گرفته شده و به زودی از طریق واردات با وجود تحریم‌ها و مشکلات در نقل و انتقالات مالی برطرف می‌شود افزود: در زمینه ممنوعیت ورود به استان بر اساس تصمیم شورای امنیت کشور ممنوعیتی نخواهد بود و مقرر شده که از طریق تشدید غربالگری مانع ورود افراد مشکوک به استان شده و در صورت مشاهده موارد مشکوک به قرنطینه هدایت می‌شوند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون بر‌اساس تصمیم ستاد استانی از خروج اتباع ایرانی از طریق مرزهای استان به کشورهای همسایه جلوگیری می شود و از سوی دیگر تمامی ارکان استان برای مبارزه با این ویروس بسیج شده‌اند و نیز تا به امروز 350 هزار محلول 500 سی‌سی ضد‌‌عفونی‌کننده در استان توزیع شده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان