arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۱ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹

فدراسیون کشتی: استعفای محمد بنا کذب است

سخنگوی فدراسیون کشتی استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را تکذیب کرد. یک استوری در صفحه شخصی محمد بنا با مضمون این جمله که «آمدن دلیل می‌خواهد، ماندن بهانه و رفتن هیچکدام» شایعه استعفای او را قوت بخشید. برخی معتقدند بنا که هیچ وقت به انتخابی اعتقاد نداشته، به خاطر اصرار فدراسیون روی این چرخه نمی خواهد به کارش ادامه دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فدراسیون کشتی استعفای محمد بنا از سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه فدراسیون کشتی به خاطر تعویق المپیک تصمیم به تدوین چرخه انتخابی گرفت و برخی حواشی در جلسه مشترک سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و رییس فدراسیون کشتی به وجود آمد، چند روزی است شایعه استعفای محمد بنا هم به گوش می رسد.

برخی معتقدند بنا که هیچ وقت به انتخابی اعتقاد نداشته، به خاطر اصرار فدراسیون روی این چرخه نمی خواهد به کارش ادامه دهد. یک استوری در صفحه شخصی محمد بنا با مضمون این جمله که «آمدن دلیل می‌خواهد، ماندن بهانه و رفتن هیچکدام» شایعه استعفای او را قوت بخشید.

با این حال محمدابراهیم امامی، سخنگوی فدراسیون کشتی در گفت و گو با شبکه خبر این شایعه را رد کرد و گفت: این خبر صحت ندارد و بنا همچنان در خدمت تیم ملی کشتی فرنگی هست. هنوز تدوین فرایند انتخابی تیم‌های ملی کشتی نهایی نشده است و باید صحبت‌های محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی را نیز بشنویم.

نظرات بینندگان