arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۸۵۴۱
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

منطقه ۲۱ تهران در کاهش تلفات تصادفات پیشی گرفت

برترین‌های کاهش تصادفات مناطق پلیس راهور تهران بزرگ معرفی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

برترین‌های کاهش تصادفات مناطق پلیس راهور تهران بزرگ معرفی شدند.

 سردار "حسین رحیمی"در کمیسیون بررسی تصادفات پلیس راهور فاتب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران، یکی از اهداف والا و مهم پلیس راهور فاتب را، کاهش تصادفات و تلفات انسانی در رانندگی دانست و از تلاش شبانه روزی همکاران خود در حوزه پلیس راهور تهران بزرگ قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پلیس راهور فاتب در این مدت زحمات بسیاری را در خصوص کنترل ترافیک و تسهیل عبور و مرور کشیده است، از روسای مناطقی که نسبت به سال ۱۳۹۸ فعالیت مضاعف بیشتری داشتند و ضمن کنترل و برخورد با تخلفات حادثه ساز ،حضور مستمر و چشمگیری در سطح معابر داشته اند و با این اقدامات خود باعث کاهش تصادفات فوتی،جرحی و خسارتی شدند، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر کرد .

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه، منطقه ۲۱ را به عنوان رتبه اول با ۱۳ نفر کاهش ، مناطق ۲۰ و ۲۷ را با ۱۱ نفر کاهش و منطقه ۲۶ را با ۹ نفر کاهش تلفات به عنوان رتبه های اول تا سوم معرفی کرد.

همچنین در این جلسه، دیگر روسای مناطق پلیس راهور فاتب ، با توجه به اینکه در سال ۱۳۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ به میزان ۶۱ نفر که معادل ۹٪ کاهش تلفات انسانی و کاهش تصادفات داشته اند را نیز مورد تفقد قرار داد و با اهدای لوح از زحمات آنان قدردانی کرد.

سردار رحیمی در ادامه با تاکید بر اهمیت انضباط بخشی اجتماعی و ترافیکی، ارتقاء مهارت کارکنان، اجرای دقیق و مقتدرانه قانون، تسهیل عبور و مرور، کاهش حوادث و سوانح رانندگی و کاهش تلفات انسانی، خواستار تلاش مجدانه و سعی و کوشش بیشتر کارکنان پلیس راهور فاتب در خصوص کاهش تلفات و تصادفات شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه نیز سردار "محمدرضا مهماندار" رییس پلیس راهور تهران بزرگ گزارشی از اقدامات، فعالیت ها در حوزه کاهش تصادفات و همچنین میزان حضور حداکثری کارکنان پلیس راهور فاتب در ایام شیوع بیماری کرونا ارائه کرد.

یادآور می شود معاونان و روسای پلیس های تخصصی فاتب و تمامی روسای مناطق و روسای ادارات تصادفات پلیس راهور فاتب نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان