arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۹

عراق زمان لغو کامل مقررات منع آمد و شد را اعلام کرد

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی وابسته به دولت عراق امروز پنجشنبه تصمیم به کاهش ساعات منع آمد و شد و نیز بازگشایی پاساژها و فرودگاه‌ها گرفت و زمان لغو مقررات کامل منع آمد و شد را اعلام کرد. این کمیته به هیات رسانه و ارتباطات نیز دستور داد تا از نهادهای رسانه‌ای بخواهند اقدامات برای آگاهی بخشی و پایبندی قاطعانه به پروتوکل‌های بهداشتی و اندیشه همزیستی با این بیماری فراگیر را بیشتر کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیته عالی بهداشت و سلامت ملی وابسته به دولت عراق امروز پنجشنبه تصمیم به کاهش ساعات منع آمد و شد و نیز بازگشایی پاساژها و فرودگاه‌ها گرفت و زمان لغو مقررات کامل منع آمد و شد را اعلام کرد.

به گزارش شفقنا، به نقل از بغداد الیوم، این کمیته در بیانیه‌ای اعلام کرد که نشستی را امروز برگزار کرد و تصمیم به کاهش ساعات منع آمد و شد از ۹:۳۰ شب تا شش صبح و همچنین بازگشایی پاساژها با رعایت اصول بهداشتی گرفت.

این کمیته ادامه داد که تصمیم گرفته است مقررات منع آمد و شد را به صورت کامل بعد از عید قربان با پایبندی به پروتوکل‌های بهداشتی بردارد و فرودگاه‌ها را از بیست و سوم ماه جاری میلادی و گذرگاه‌های المنذریه، سفوان و الشیب را برای تبادلات تجاری باز کند.

این کمیته به هیات رسانه و ارتباطات نیز دستور داد تا از نهادهای رسانه‌ای بخواهند اقدامات برای آگاهی بخشی و پایبندی قاطعانه به پروتوکل‌های بهداشتی و اندیشه همزیستی با این بیماری فراگیر را بیشتر کنند.

نظرات بینندگان