arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۲۹۴۸
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۹

«سیدنظام‌الدین موسوی» رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی شد

سخنگوی فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون و انتخاب سیدنظام الدین موسوی به عنوان رییس آن خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی از برگزاری انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون و انتخاب سیدنظام الدین موسوی به عنوان رییس آن خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد سرگزی روز یکشنبه در گفت‌وگویی اظهار داشت: در جلسه انتخابات هیات رئیسه فراکسیون، سید نظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران به عنوان رییس فراکسیون، لطف‌الله سیاهکلی نائب رییس، معین الدین سعیدی نماینده چابهار و محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه به عنوان دبیران فراکسیون و محمد سرگزی نماینده مردم زابل نیز به عنوان سخنگوی انتخاب شدند.

سخنگوی فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از فرصت‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوب مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم حضور نمایندگانی است که در حوزه رسانه به صورت تجربی، علمی و آکادمیک کار کرده‌اند. از این رو امیدواریم با حضور این افراد روزهای نوید بخشی را در حوزه رسانه و فضای مجازی کشور شاهد باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه نگاه فراکسیون رسانه و فضای مجازی ارتباط سازنده و تعاملی با اصحاب رسانه است، افزود: این فراکسیون با همکاری و همفکری اعضاء و اصحاب رسانه با هدف رفع خلاهای قانونی درحوزه رسانه و فضای مجازی ورود جدی به این حوزه خواهد داشت.

نماینده مردم زابل ،زهک، هیرمند، نظارت را از وظایف اصلی نمایندگان دانست و خاطرنشان کرد: امروز در حوزه رسانه‌ و فضای مجازی کشور نابسامانی و بهم‌ریختگی مشاهده می‌شود که با همراهی و کمک گرفتن از اصحاب رسانه و اعضای فراکسیون، مشکلات و مسائل این حوزه احصا شده و با استفاده از ضوابط قانونی ساماندهی مناسبی در این حوزه انجام خواهد شد.

نظرات بینندگان