arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹

سپاه همدان: لیدر سازماندهی اراذل در فضای مجازی دستگیر شد / این فرد تابعیت ترکیه دارد

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از دستگیری لیدر فعال سازماندهی اراذل و اوباش در فضای مجازی توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد. وی افزود: این شخص اقدام به انتشار تصاویر قدرت‌نمایی اراذل و اوباش و افراد خطرناک در فضای مجازی و همچنین تشویق و ترغیب آنها برای ایجاد ناامنی در سطح جامعه می‌کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان از دستگیری لیدر فعال سازماندهی اراذل و اوباش در فضای مجازی توسط سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، علی‌اکبر کریمپور اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(ع) در اطلاعات سپاه همدان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی عنصر فعال مرتبط با اراذل و اوباش که دارای تابعیت ترکیه بوده را پس از ورود به کشور در شهر همدان دستگیر و صفحه مجرمانه او نیز برابر حکم دادستانی مسدود شد.

وی افزود: این شخص اقدام به انتشار تصاویر قدرت‌نمایی اراذل و اوباش و افراد خطرناک در فضای مجازی و همچنین تشویق و ترغیب آنها برای ایجاد ناامنی در سطح جامعه می‌کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) همدان تاکید کرد: پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه همدان بر اساس وظیفه ذاتی خود و با اشراف اطلاعاتی؛ با حرکات انحرافی و بر هم‌زنندگان نظم در فضای مجازی و حقیقی برخورد قاطع خواهند داشت.

وی با بیان اینکه فضای حقیقی و مجازی مستمر رصد می‌شود گفت: در تعامل با دستگاه قضایی با عوامل ایجاد ناامنی برخورد جدی خواهد شد.

نظرات بینندگان