arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۰ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۹

واکنش محسن هاشمی به نامه سرگشاده احمد توکلی / عبرت از مشکلی که برای فتاح پیش آمد

رئیس شورای شهر تهران نسبت به نامه احمد توکلی درباره معرفی افرادی که املاکی از شهرداری تهران را در اختیار گرفته‌اند، واکنش نشان داد. وی در توئیتی نوشت: به نامه سرگشاده جناب توکلی، پاسخ سرگشاده می دهم، برای اینکه املاک تصاحب شده شهرداری به سرنوشت املاک بنیاد دچار نشده و مانند آقای فتاح مجبور به عذرخواهی نشویم. جناب توکلی به شهرداری بیایند و پس از ملاحظه فهرست املاک، بازپس گیری هر کدام را که می توانند پیگیری و اطلاع رسانی کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس شورای شهر تهران نسبت به نامه احمد توکلی درباره معرفی افرادی که املاکی از شهرداری تهران را در اختیار گرفته‌اند، واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب، محسن هاشمی در توئیتی نوشت: به نامه سرگشاده جناب توکلی، پاسخ سرگشاده می دهم، برای اینکه املاک تصاحب شده شهرداری به سرنوشت املاک بنیاد دچار نشده و مانند آقای فتاح مجبور به عذرخواهی نشویم.

وی اضافه کرد: جناب توکلی به شهرداری بیایند و پس از ملاحظه فهرست املاک، بازپس گیری هر کدام را که می توانند پیگیری و اطلاع رسانی کنند.

پیشتر احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به رئیس شورای شهر تهران آمادگی دیده‌بان را برای بررسی املاک واگذار شده به مسئولین در شهرداری تهران، اعلام نمود.

نظرات بینندگان