arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹

۱۴ مهر ۱۳۵۶؛ ساختمان بزرگترین پل هوایی تهران از امروز آغاز می‌شود+عکس

روایت روزنامه «اطلاعات» از آغاز ساختمان بزرگترین پل هوایی تهران از امروز، در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۶، را در این گزارش بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرویس تاریخ «انتخاب»؛ روایت روزنامه «اطلاعات» از آغاز ساختمان بزرگترین پل هوایی تهران از امروز، در تاریخ ۱۴ مهر ۱۳۵۶، را در این گزارش بخوانید.

در این مطلب آمده است:

پل حافظ تخت جمشید از روی تقاطع ۶ خیابان و کوچه میگذرد.

راهنمایی و رانندگی تهران اعلام کرد که بمناسبت انجام عملیات ساختمانی پل در تقاطع خیابانهای تخت جمشید_حافظ از ساعت ۱۵ امروز با پایان عملیات مقررات زیر به اجرا در می‌آید.

خیابان حافظ در حاشیه محل نصب پل یک خط برای عبور اتومبیل از شمال بجنوب و یک خط برای حرکت از جنوب به شمال اختصاص داده میشود که فقط یک ردیف اتومبیل از آن عبور خواهد کرد.

خیابان آبان از تقاطع کریم خان زند تا تقاطع سپند از شمال بجنوب یکطرفه خواهد بود که وسائط نقلیه از آن طریق به خیابان ویلا عزیمت کنند.

خیابان ویلا نیز از تقاطع سپند الی تخت جمشید از شمال بجنوب یکطرفه و از تقاطع شاهرضا تا ثریا از جنوب به شمال یکطرفه می‌شود.

خیابان شاهین حد فاصل شاه عباس تا نادرشاه دوطرفه می‌شود.

طول این پل ۸۵۰ متر و عرض آن ۱۱ متر می‌باشد که ۴ خط برای حرکت وسائط نقلیه دارد و بزرگترین پل اتومبیل روی تهران می‌باشد و از روی تقاطع ۶ خیابان و کوچه و با خیابانهای شیراز و بهجت‌آباد می گذرد.

نظرات بینندگان