arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۱۷ مهر ۱۳۹۹

وزارت خارجه ایران: "بی‌بی‌ اول‌ها" ترامپ را برای تشدید سیاست غیرانسانی علیه مردم ایران، ‌اغوا کرده‌اند / آنها یک بار دیگر نیز شکست خواهند خورد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: "بی‌بی‌ اول‌ها" (کسانی که منافع نتانیاهو را به منافع آمریکا ترجیح می‌دهند) سرخورده از شکست‌های حقارت‌بار و بی‌ثمر «فشار حداکثری»، ترامپ را برای تشدید سیاست غیرانسانی هدف قرار دادن مردم عادی ایران، ‌اغوا کرده‌اند. سعید خطیب‌زاده با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت :« بی‌بی‌ اول‌ها سرخورده از شکست‌های حقارت‌بار و بی‌ثمر "فشار حداکثری"، ترامپ را برای تشدید سیاست غیرانسانی هدف قرار دادن مردم عادی ایران، ‌اغوا کرده‌اند. همین دار و دسته، در طول چهار سال گذشته نیز بدون ‌ملاحظه با منافع و اعتبار ایالات متحده قمار کرده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: "بی‌بی‌ اول‌ها" (کسانی که منافع نتانیاهو را به منافع آمریکا ترجیح می‌دهند) سرخورده از شکست‌های حقارت‌بار و بی‌ثمر «فشار حداکثری»، ترامپ را برای تشدید سیاست غیرانسانی هدف قرار دادن مردم عادی ایران، ‌اغوا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، سعید خطیب‌زاده با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان در صفحه توییتر خود نوشت :« بی‌بی‌ اول‌ها سرخورده از شکست‌های حقارت‌بار و بی‌ثمر "فشار حداکثری"، ترامپ را برای تشدید سیاست غیرانسانی هدف قرار دادن مردم عادی ایران، ‌اغوا کرده‌اند.

همین دار و دسته، در طول چهار سال گذشته نیز بدون ‌ملاحظه با منافع و اعتبار ایالات متحده قمار کرده‌اند.

یک بار دیگر نیز شکست خواهند خورد.»

"بی بی" لقب بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل است.

نظرات بینندگان