arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹

درخواست شهروندان برای برخورد قاطع با افراد فاقد ماسک

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در مقابله با ویروس کرونا راهبرد ما اقدامات هوشمندانه و تلفیق آن با اقدامات ایجابی و سلبی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: در مقابله با ویروس کرونا راهبرد ما اقدامات هوشمندانه و تلفیق آن با اقدامات ایجابی و سلبی است.

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم اجرای طرح مشترک (امنیت سلامت محور) در سطح شهر تهران با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ارتقا سلامت جامعه با بیان اینکه از روزهای آغازین ویروس کرونا در کشور نیروی انتظامی در کنار کادر درمان حضور یافت اظهار داشت: امروز مدافعان سلامت قدردان سبزپوشان ناجا هستند.

وی اضافه کرد: اجرای قوانین و پروتکل‌های بهداشتی تنها را مقابله با ویروس کرونا است؛ امروز باید رفتارهای پرخطر کاهش پیدا کند.

زالی گفت: راهبرد ما اقدامات هوشمندانه و تلفیق با اقدامات ایجابی و سلبی است؛ امروز پس از تذکر لسانی و اقناعی نیازمند اقدامات سلبی هستیم.

وی با بیان اینکه تحقق شیوه نامه‌های بهداشتی تنها درخواست ما از ناجا است، گفت: در تهران با توجه به حجم جمعیت و اصنافی که فعالیت می‌کنند باید شیوه نامه‌های بهداشتی دقیق اجرا شود؛ امروز ۴۸۰ هزار واحد صنفی در سامانه بهداشتی ثبت شده است که نشان دهنده حجم کار در تهران است.

وی با اشاره به نظر سنجی در تهران خاطرنشان کرد: شهروندان در این نظر سنجی اعلام کردند که باید با قاطعیت با کسانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد شود.

ایلنا

نظرات بینندگان