arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹

قدردانی شریعتمداری از محمد کبیری برای کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از «محمد کبیری»، معاون امور تعاون، برای کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی بین معاونت های ستادی این وزارتخانه، از تلاش های وی و همکارانش در این حوزه قدردانی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قدردانی شریعتمداری از محمد کبیری برای کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجاییوزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از «محمد کبیری»، معاون امور تعاون، برای کسب رتبه اول در جشنواره شهید رجایی بین معاونت های ستادی این وزارتخانه، از تلاش های وی و همکارانش در این حوزه قدردانی کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در متن تقدیر محمد شریعتمداری از محمد کبیری آمده است:

بی شک ارائه خدمت بهینه به مردم و کسب رتبه اول جشنواره شهید رجایی بین معاونت های ستادی وزارت متبوع (طبق ارزشیابی سال 1۳۹۸)، مرهون مدیریت صحیح، تلاش های مجدانه جناب عالی و کوشش مداوم همه همکاران گرامی در دفاتر و حوزه‌های مختلف آن معاونت بوده و قطعاً رضایت خداوند متعال را نیز به همراه دارد.

اینجانب ضمن تبریک صمیمانه جهت کسب این مقام ارزشمند و تقدیر از مساعی به عمل آمده در جهت توسعه و پیشرفت بخش تعاونی و افزایش سهم این بخش مردمی در اقتصاد کشور؛ تندرستی و توفیق روزافزون جنابعالی و همکاران آن حوزه را در تداوم این موفقیت از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

نظرات بینندگان