arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۲۲ آذر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

لاوروف:‌ تا آنجا که می‌دانم، ایران آماده بررسی موضوعات دیگر است اما نه به عنوان شرط احیاء برجام
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۶

سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه گفت: «ما مواجه هستیم با کسانی که تلاش می کنند به فرایند احیاء برجام ، مسائل دیگری را اضافه کنند که در برجام از آنها نام برده نشده است. شما می دانید منظورم چیست. این مسائل می تواند بررسی شود ، اما نه در چاچوب برجام ، زیرا برجام نه می تواند اصلاح شود و نه مورد تجدید نظر قرار گیرد.» وی افزود: «تا آنجا که من می‌دانم، ایران نیز آماده بررسی موضوعات دیگر است اما نه به عنوان شرط احیاء برجام»

گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و ترکیه؛ چاوش اوغلو اطمینان داد که اردوغان از حساسیت‌ها پیرامون شعر قرائت‌شده مطلع نبوده است
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۵

در تماس تلفنی امشب مولود چاوش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران طرف ترکیه ای ضمن تاکید بر روابط نزدیک و دوستانه میان ایران و ترکیه و سیاست قطعی حسن همجواری آنکارا، اطمینان داد که رئیس جمهور ترکیه به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و سرزمینی ایران احترام کامل گذاشته و نسبت به حساسیت‌های پیرامون شعر قرائت‌شده نیز مطلع نبوده و آن را صرفا در ارتباط لاچین و قره‌باغ می دانسته و به همین دلیل آن را در مراسم باکو خوانده است.

دفتر رئیس جمهور ترکیه: اظهارات پرخاشگرانه علیه اردوغان به بهانه برداشت عامدانه از یک شعر را محکوم می کنیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۲۱:۳۴

فخرالدین آلتون، رئیس مرکز ارتباطات دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتشار بیانیه‌ای نسبت به اظهارات برخی سیاستمداران ایرانی علیه رجب طیب اردوغان، رئيس جمهور ترکیه واکنش نشان داد. در این بیانیه که روز شنبه منتشر شد، آمده: "اظهارات توهین‌آمیز و پرخاشگرانه علیه رئیس جمهور و کشورمان به بهانه برداشت عامدانه از یک شعر را محکوم می‌کنیم."

گروگان‌گیری در قم/ قاتل فراری پس از سه ساعت دستگیر شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۷

قاتلی که همسر برادر خود را به قتل رسانده بود، پس از سه ساعت گروگانگیری با عملیات نیروهای ویژه پلیس قم دستگیر شد.

دستگیری نیلی افشار تکذیب شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۶

پلیس بین‌الملل برای نیلی افشار که یکی از تبلیغ‌کنندگان و گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی است، اعلان قرمز صادر کرده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام: تزریق واکسن کرونای ساخت ایران، هفته اول دی ماه انجام خواهد شد / هر فاز از تزریق واکسن ٢٨ روز طول می‌کشد؛ این فرآیند ٣ فاز دارد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۶

مخبر، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه تزریق واکسن کرونای ساخت ایران، هفته اول دی ماه انجام خواهد شد، گفت: ما مطمئن هستیم که بهترین واکسن را در کشور تولید خواهیم کرد.

بابک جهانبخش در بیمارستان بستری شد/ آماده شدن برای جراحی قلب باز
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۵

بابک جهانبخش خواننده موسیقی پاپ در آستانه کنسرت آنلاین خود دچار عارضه قلبی شده و به دلیل انسداد رگ های قلبی تحت نظر پزشکان معالج است

مدیرعامل بهشت زهرا: قطعه ویژه برای فوتی‌های کرونا نداریم؛ در هر قطعه‌ای که خانواده‌ها درخواست کنند، دفن می‌شوند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۵

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س)گفت: قطعه‌ ویژه برای فوتی‌های کرونایی در نظر گرفته نشده و دفن متوفیان کرونا در هر قطعه ای که خانواده های آنها درخواست کنند، صورت می گیرد.

اقدام عجیب کانون سردفتران: کارت هوشمند ملی برای تنظیم سند الزامی است
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۵

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران گفت: امکان تنظیم سند برای کسانی که کارت هوشمند ملی ندارند، تنها در فرجه زمانی محدودی وجود دارد و این افراد برای تنظیم سند باید درخواست کارت هوشمند ملی را ارائه دهند.

سخنگوی ستاد کرونا: فقط ۱۲ شهر قرمز هستند؛ وضعیت آستارا، تالش، آمل، گلوگاه و گمیشان حاد است
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۴

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که هم اکنون ۱۲ شهر قرمز و ۲۳۱ شهر نارنجی کرونا در کشور وجود دارد.

روحانی: تنها ۱۲ شهر در وضعیت قرمز هستند؛ بقیه یا نارنجی اند یا زرد / هیچوقت مسئله انکار وجود نداشته؛ با وجود شیوع کرونا در آستانه انتخابات، آن را انکار نکردیم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۴

حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه با مجموعه اقدامات در آبان و آذر شاهد این هستیم که روند بیماری کرونا در اکثریت استان‌ها کاهشی است. گفت: تنها ۱۲ شهر در وضعیت قرمز هستند.

واکنش روزنامه جمهوری اسلامی به کاندیداتوری محسن رضایی با ساخت یک کلیپ: مردم قبلا به او گفتند به شما نیاز نداریم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۱۷:۳۳

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: سردار محسن رضائی میرقائد، با ساختن یک کلیپ تبلیغاتی مدعی شده عده زیادی از او خواسته‌اند برای نجات اقتصاد کشور، کاندیدای ریاست جمهوری در انتخابات ۱۴۰۰ شود.

روح‌الله زم اعدام شد
۱۳۹۹/۰۹/۲۲ - ۰۸:۳۸

مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز سحرگاه امروز (شنبه)‌ به دار مجازات آویخته شد.

نظرات بینندگان