arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۲۹ آذر ۱۳۹۹

تندیس رضایت مندی مشتری در دستان بیمه پاسارگاد

در این همایش از شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به حقوق مردم به ویژه مصرف کنندگان در جوامع بشری و فرهنگ ها و نظام های اقتصادی مختلف که موجب شده این شرکت از جایگاه ویژه ای برخوردار شود و پیش شرط رونق اقتصادی را رقم زند ، تقدیر شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تندیس رضایت مندی مشتری در دستان بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد لوح تقدیر و تندیس همایش رضایت مندی مشتری را دریافت نمود. تندیس رضایت مندی مشتری پس از بررسی سطوح مختلف ارزیابی تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه های اقتصادی، تولیدی و خدماتی و نحوه به کارگیری ارتباط صحیح و راهکارهای مشتری محوری و انعکاس صدای مشتری در تأمین نیاز های بیمه ای ، به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء شد.

به گزارش انتخاب ، در این همایش از شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارج نهادن به حقوق مردم به ویژه مصرف کنندگان در جوامع بشری و فرهنگ ها و نظام های اقتصادی مختلف که موجب شده این شرکت از جایگاه ویژه ای برخوردار شود و پیش شرط رونق اقتصادی را رقم زند ، تقدیر شده است.

دهمین همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد و هدف جهش تولید و قدردانی از مدیران واحدهای پاسخگو و مشتری مدار و با حضور صاحبان صنایع و سیاست گذاران عالی رتبه کشور و معتبرترین نام های اقتصادی و بازرگانی ، روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در مرکز بین المللی رایزن برگزار شد.
نظرات بینندگان