arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۹

ادامه بارش برف و باران تا امشب در آسمان مازندران / یخبندان و سرما در انتظار شمال

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از اواخر امشب از میزان ناپایداری و بارش‌ها کاسته می‌شود و از فردا تا اواسط هفته پیش‌رو جو پایداری همراه با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری را شاهد هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از اواخر امشب از میزان ناپایداری و بارش‌ها کاسته می‌شود و از فردا تا اواسط هفته پیش‌رو جو پایداری همراه با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری را شاهد هستیم.

احمد اسدی امروز درباره وضعیت بارش‌ها در آسمان مازندران در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: با نفوذ سامانه سرد بارشی شاهد بارش برف و باران، وزش باد و کاهش دمای هوای استان مازندران بودیم به‌طوری‌که بیشترین بارش باران از تمل رامسر ۳۵، بورخانی سوادکوه ۳۰، نوشهر ۳۳، گالیکلای سوادکوه و شانه‌تراش رامسر ۲۷، گل‌علی آباد تنکابن و بازیارخیل ساری ۲۵ و بندرامیرآباد ۲۲ میلی‌متر و بیشترین وزش باد از ایزدشهر با ۷۶، بندرامیرآباد ۷۲ و نوشهر ۵۴ کیلومتر بر ساعت بوده است.

وی افزود: بیشترین ارتفاع برف از تمل رامسر با ۴۸، شانه‌تراش رامسر ۳۵، کلاردشت ۳۲، سیاه‌بیشه و کندلوس ۲۰، دناعلیای چالوس ۱۶، کجور و شوراب سوادکوه ۱۵ و آلاشت هم ۱۰ سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از لحاظ دمایی صبح امروز سردترین دما مربوط به بلده با ۷درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

اسدی با اشاره به اینکه امروز انتظار داریم بارندگی و بارش برف در ارتفاعات و دامنه‌های استان گاهی همراه با وزش باد ادامه داشته باشد، تصریح کرد: اواخر امشب از میزان ناپایداری و بارش‌ها کاسته می‌شود و از فردا تا اواسط هفته پیش‌رو جو پایداری همراه با آسمانی صاف تا نیمه‌ابری را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: از فردا هر چند در طول روز بیشینه دما افزایش نسبی پیدا می‌کند اما شب‌ها کماکان سرد به‌ویژه صبح یک‌شنبه حداقل دما در مناطق ساحلی و جلگه‌ای حدود دو درجه زیر صفر هم برسد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج پیش‌بینی می‌شود.

نظرات بینندگان