arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۰ - ۱۳ دی ۱۳۹۹

اعمال قانون بیش از ۱۷۰ هزار خودرو به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا

نیروی انتظامی با اعمال قانون بیش از ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی سواری به دلیل‌عدم رعایت مصوبات ستادملی مقابله با کرونا خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نیروی انتظامی با اعمال قانون بیش از ۱۷۰ هزار دستگاه خودروی سواری به دلیل‌عدم رعایت مصوبات ستادملی مقابله با کرونا خبر داد.

 نیروی انتظامی با ارائه گزارشی درباره اقدامات خود در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز جمعه مورخ ۹۹/۱۰/۱۲ اعلام کرد: در این روز پنج هزار و ۳۵۴ نیرو در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کارگیری شده و تردد خودروها نیز نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

همچنین در روز گذشته از ۶ هزار و ۹۹۵ واحدصنفی توسط ماموران نیروی انتظامی بازدید به عمل آمده و در همین راستا نیز به چهار هزار و ۷۴۸ واحد تذکر و صورت جلسه تنظیم شده است و همچنین ۱۳۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

گفتنی است به ۳۴ هزار و ۱۵۲ راننده خودروهای سواری تذکر لسانی داده و از سفر ۲۰ هزار و ۵۳۱ دستگاه خودروی سواری ممانعت به عمل آمده است.

پلیس تعداد خودروهای جریمه شده در طرح محدودیت شبانه روز گذشته را ۲۱ هزار و ۳۶۰ دستگاه اعلام کرده است. همچنین ۱۵۰هزار و ۷۷۵ دستگاه خودروی سواری نیز در مناطق نارنجی جریمه شده‌اند.

در همین روز ۷۱ هزار و ۵۵ راننده متخلف نیز پیامک دریافت کرده‌اند.

 ایلنا

نظرات بینندگان