arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۹
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۳ دی ۱۳۷۶: اصرار عبدالله نوری برای نامزد شدنم در مجلس ششم / تبلیغ وسیع سی‌ان‌ان روی مصاحبه آینده با خاتمی

خاطرات آیت الله هاشمی: در گزارش‌ها، ادامه کشتار فجیع مردم در الجزایر که تا امروز پیش از ۴۰۰ نفر کشته شده‌اند، مورد توجه است و تردید جدی که این جنایات از دولت است یا مخالفان دولت و تبلیغ وسیع و کم‌سابقه شبکه خبری سی‌ان‌ان روی مصاحبه آینده با آقای [سیدمحمد] خاتمی، [رئیس‌جمهور].
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

 

در جلسه شورای مجمع [تشخیص مصلحت نظام]، عناوین پیشنهادی را تکمیل‌کردیم. قبل از جلسه، آقای [غلامرضا] آقازاده، [رئیس سازمان انرژی اتمی] آمد و راجع به کارخانه آب‌سنگین و محل آن مشورت‌ کرد. بعد از جلسه، آقای [عبدالله] نوری آمد و اصرار نمود که نامزدی برای مجلس [ششم] را بپذیرم.

آقای [بیژن نامدار] زنگنه، [وزیر نفت] آمد. برای مذاکره با عربستان سعودی، جهت همکاری در اصلاح قیمت نفت استمداد کرد و پیشنهاد اختصاص یک میلیون بشکه نفت با اجرای طرح‌های ضربتی برای تولیدات جهت توسعه صنعتی کشور را ارائه داد. از تهمت‌ها و بدگویی‌های مجله صبح به ایشان شکایت نمود. از رهبری گله دارد که مانع او نمی‌شوند و نیز درباره خرید گاز ترکمنستان درباره قیمت و مقدار و مصرف مذاکره شد.

دکتر [حسن] روحانی، موارد اظهار نظر درباره خاطرات سال ۱۳۶۰ را آورد؛ برای مشورت به ایشان داده بودیم؛ تذکرات محدودی دارد. عصر به خانه آمدم. از صداوسیما، برای گرفتن فیلم از نماز و مراسم افطار خانوادگی آمده بودند. بچه‌ها جمع بودند.

در گزارش‌ها، ادامه کشتار فجیع مردم در الجزایر که تا امروز پیش از ۴۰۰ نفر کشته شده‌اند، مورد توجه است و تردید جدی که این جنایات از دولت است یا مخالفان دولت و تبلیغ وسیع و کم‌سابقه شبکه خبری سی‌ان‌ان روی مصاحبه آینده با آقای [سیدمحمد] خاتمی، [رئیس‌جمهور].

نظرات بینندگان